;
coinex

معرفی عادت های غیرعادی 8 نفر از افراد ثروتمند و مشهور جهان

معرفی عادت های غیرعادی 8 نفر از افراد ثروتمند و مشهور جهاناز 50 فنجان قهوه در روز گرفته تا گریه های ناگهانی، برای بررسی عادت های عجیب افراد ثروتمند ، مشهور و موفق جهان با تکرا همراه شوید:

شهرت این افراد باعث نمی شود که عادت های عجیبی نداشته باشند. برخی از افراد ثروتمند و مشهور در زمان گذشته و حال، عادت های رفتاری عجیبی داشته اند که با هم به مرور آنها می پردازیم.

ولتر، نویسنده، مورخ و فیلسوف مشهور فرانسوی، علیرغم هشدارهای پزشک خود، روزانه تعداد 40 تا 50 فنجان قهوه می نوشید. او در سن 83 سالگی دار فانی را وداع گفت. یکی دیگر از عادت های واقعا عجیب، حمام هوای سرد بنجامین فرانکلین است؛ او تمام پنجره های خانه را باز می کرد و یک تا دو ساعت کامل را بدون لباس از هوای سرد صبح لذت می برد. او معتقد بود که این کار بدن او را پاکسازی کرده و از بروز بیماری ها جلوگیری می کند.

افراد ثروتمند و سرشناس امروزی نیز عادت های غیر معمولی دارند؛ برای مثال، بیل گیتس مشهور، بنیانگذار کمپانی مایکروسافت، در لحظه هایی که فشار زیادی را تحمل می کند و یا زمانی که به خالی کردن ذهن خود نیاز دارد، روی یک صندلی گهواره ای می نشیند تا آرامش خود را بدست بیاورد. به گفته ی هم اتاقی قدیمی او، این عادت به زمان دانشجویی بیل گیتس برمی گردد؛ او ساعت های زیادی را برای برنامه نویسی اختصاص می داد. بنیانگذار فقید اپل یعنی استیو جابز هم به گریه کردن عادت داشت. او در طول روز، بارها به صورت ناگهانی گریه می کرد؛ این گریه ها از شوق زیاد و یا از خستگی بودند.

هنری فورد، بنیانگذار کمپانی خودروسازی فورد به خوردن گیاهان کنار جاده ای علاقه داشت. نهار محبوب او از دانه ی سویا، نان و این نوع از سبزیجات تشکیل می شد. عادت های خوراکی عجیب در میان افراد ثروتمند و مشهور، چندان غیرمعمول نیست. برای مثال، استیو جابز زمان های زیادی در طول روز را تنها هویج می خورد و یا هیو هفنر، حتی در رستوران نیز غذای خانگی می خورد.

توماس ادیسون آزمون جالبی را برای استخدام به کار می برد؛ او افرادی که قبل از خوردن اولین قاشق سوپ، به آن نمک اضافه می کردند را استخدام نمی کرد. او ترجیح می داد افرادی را به کار بگیرد که قبل از اقدام کردن، برآوردها را آزمایش می کنند.

عادت جالب و عجیب دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این است که همیشه یک ضد عفونی کننده ی دست به همراه دارد و اغلب از دست دادن با دیگران خودداری می کند؛ او حتی از لمس دکمه های آسانسور نیز پرهیز می کند.

یوشیرو ناکاماتسو و عادت عجیب نزدیک شدن به مرگ؛ او معتقد است که بهترین ایده ها در زمانی که تنها 0.5 ثانیه با مرگ فاصله دارد، به سراغ او می آیند. شاید کمتر نام او را شنیده باشید؛ یوشیرو ناکاماتسو بیش از 3000 اختراع را در کارنامه ی خود دارد که از میان آنها می توان به دیسک فلاپی اشاره کرد.

.

منبع: entrepreneur

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر