;
coinex

میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس رسما معرفی شدند؛ طراحی جدیدی از نمایشگر دوگانه خودنمایی کرد

میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس رسما معرفی شدند
میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس رسما توسط کمپانی چینی میزو معرفی شدند. امروز برای بسیاری از طرفدارن گوشی‌های هوشمند روز هیجان انگیزی بود.

شیائومی صبح امروز گوشی شیائومی می 5 ایکس خود را معرفی کرده و از سیستم عامل جدید MIUI 9 پرده برداری کرد و ساعتی قبل، کمپانی میزو گوشی‌های پرچمدار جدید خود را به نمایش گذاشت. بزرگترین ویژگی این دستگاه‌های جدید نمایشگر ثانویه آنهاست. یک نمایشگر 1.9 اینچی که در پنل پشتی میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس جای گرفته است. این یک تکنولوژی کاملا جدید برای بکارگیری نمایشگر ثانویه است.

طراحی میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس

میزو پرو 7

میزو برای طراحی گوشی‌های پرچمدار جدید خود با شرکت آمریکایی Frog Design همکاری کرده است. برخلاف دیگر کمپانی‌های گوشی‌ساز که از شیشه در طراحی محصولات بالا رده خود استفاده می‌کنند، این کمپانی در ساخت پنل پشتی از فلز استفاده کرده است.

کمپانی میزو هرگز در انتخاب رنگ‌های روشن برای اسمارت فون‌های خود خجالت نکشیده و میزو پرو 7 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در کنار رنگ قرمز روشن، مشکی و طلایی نیز رنگ‌هایی هستند که برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

دوربین میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس

دوربین میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس

این مدل‌ها، درست به مانند گوشی موتو زد 2 فورس که دیروز معرفی شد، اولین گوشی‌های هوشمند میزو با دوربین دوگانه هستند. ترکیب‌بندی دوربین‌ها به شکل سنسور مونوکروم + سنسور رنگی RGB است. دوربین دوگانه میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس دارای دو سنسور سونی IMX386  12 مگاپیکسلی بوده که دارای دهانه دیافراگم f/2.0 هستند. نتیجه این پیکره‌بندی ثبت تصاویر بهتر در شب است.

در سمت دیگر نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای دوست‌داران سلفی قرار گرفته است، هرچند که با وجود نمایشگر دوم این دستگاه شما می‌توانید از دوربین دوگانه آن نیز به عنوان دوربین سلفی استفاده کنید. فقط کافی است تا بر روی نمایشگر ثانویه به سمت پایین سوایپ کنید (انگشت خود را از بالا به پایین نمایشگر بکشید). در این صورت، حالت دوربین فعال می‌شود.

مشخصات میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس

گوشی Meizu Pro 7 دارای یک نمایشگر سوپر آمولد 5.2 اینچی است، در حالی که نمایشگر گوشی Meizu Pro 7 Plus یک صفحه نمایش 5.7 اینچی است. نمایشگر ثانویه نیز سوپر آمولد است. قدرت میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس از پردازنده‌ هلیو X30 مدیاتک تامین می‌شود.

مدل پرو 7 در دو نسخه عرضه می‌شود. یک نسخه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته و از پردازنده هلیو P25 قدرت گرفته و نسخه دیگر به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و قدرت خود را از پردازنده هلیو X30 تامین می‌کند.

مدل میزو پرو 7 پلاس از 6 گیگابایت حافظه رم برخوردار شده، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته و هر دو نسخه به پردازنده هلیو X30 مجهز شده است. کمپانی میزو می‌گوید که میزو پرو 7 برای بازی بسیار مناسب بوده و کاربران نباید نگران گرمای بیش از حد آن باشند.

تکنولوژی mCharge 4.0 در میزو پرو 7 پلاس

گوشی پرو 7 انرژی خود را از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و از تکنولوژی شارژ سریع mCharge 3.0 پشتیبانی می‌کند، اما مدل بزرگتر میزو پرو 7 پلاس دارای باتری بزرگتر 3500 میلی‌آمپر ساعتی است که  از تکنولوژی mCharge 4.0 پشتیبانی می‌کند.

تکنولوژی mCharge 4.0 می‌تواند تنها در 30 دقیقه شارژ میزو پرو 7 پلاس را از صفر به 67 درصد برساند. مدیریت نرم افزاری هر دو گوشی بر عهده سیستم عامل اندروید 7.0 نوقاست.

قیمت و تاریخ عرضه

میزو پرو 7 در رنگ‌های مشکی، قرمز و طلایی و با قیمت 426 دلار در دسترس خواهد بود. نسخه سطح بالاتر این گوشی که به پردازنده هلیو X30 مجهز است با قیمت 500 دلار معامله خواهد شد.

قیمت میزو پرو 7 پلاس برای نسخه پایه آن 530 دلار اعلام شده و مدل 128 گیگابایتی آن با قیمت 604 دلار به فروش خواهد رسید. عرضه هر دو گوشی هوشمند در 5 آگوست (14 مرداد ماه) آغاز خواهد شد.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر