;
coinex

مشترکین پولی اسپاتیفای از مرز 60 میلیون نفر عبور کرد

مشترکین پولی اسپاتیفای از مرز 60 میلیون نفر عبور کرد

پلتفرم استریم موسیقی اسپاتیفای بار دیگر صفحه “درباره ما” خود را در انتهای ماه جولای آپدیت کرد و تعداد مشترکین پولی خود را تغییر داد.

پس از آنکه در ماه مارس تعداد مشترکین پولی اسپاتیفای از مرز 50 میلیون نفر فراتر رفت، تنها 4 ماه طول کشید تا در انتهای 6 ماهه نخست سال 2017 میلادی، این کمپانی 10 میلیون نفر به مشترکین پولی خود اضافه کرده و در مجموع تعداد 60 میلیون مشترک پولی را تجربه نماید.

همچنین مجموع کاربران فعال در پلتفرم اسپاتیفای عدد 140 میلیون نفر را نشان می‌دهد.

اسپاتیفای در حال حاضر در 60 کشور دنیا در دسترس بوده و کتابخانه آهنگ‌های موجود در آن، بیش از 30 میلیون آهنگ مختلف را نشان می‌دهد. این کمپانی در ماه سپتامبر 2016، 5 میلیارد دلار به صاحبان حقوق مادی و معنوی این آثار هنری پرداخت کرد.

اکثر کاربران به دلیل اینکه می‌توانند بدون وجود تبلیغات مزاحم به موسیقی‌های دلخواه خود گوش داده و از آن لذت ببرد، از اسپاتیفای استفاده می‌کنند.

همچنین پلتفرم استریم موسیقی اسپاتیفای در تمامی دستگاه‌ها در دسترس بوده و کاربران در آن به راحتی می‌توانند پلی‌لیست‌های دلخواه‌شان را بسازند. در حال حاضر بیش از 2 میلیارد پلی لیست در اسپاتیفای ساخته شده است.

قطعا این خبر برای کمپانی سوئدی اسپاتیفای که قصد دارد تا انتهای سال 2017 میلادی در بازار بورس نیویورک عرضه شود، خبر بسیار خوشایندی است.

به نظر شما اسپاتیفای چند ماه دیگر می‌تواند خبر عبور از 70 میلیون مشترک پولی خود را برای کاربرانش منتشر نماید؟ در قسمت نظرات منتظر دیدگاه‌های شما هستیم.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر