;
coinex

تصاویر واقعی از گوشی گوگل پیکسل 2 در فضای اینترنت منتشر شد

تصاویر واقعی از گوشی گوگل پیکسل 2 به بیرون درز کردروز گذشته، چندین تصویر از گوشی گوگل پیکسل 2 با نام رمزی “وال آی” منتشر شده و توسط یک منبع ناشناس، اشتراک گذاری شده است. دستگاهی که در تصویر بالا مشاهده می کنید، شبیه به نمونه های اولیه به نظر می رسد که برخی از آنها نیز جمعه ی گذشته منتشر شده بود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، گوشی گوگل پیکسل 2 از یک دوربین اصلی و فلاش LED دوگانه برخوردار شده که در بالا و گوشه ی سمت چپ دستگاه قرار دارد. پنل شیشه ای این موبایل نیز کمی کوچکتر از نسخه ی اصلی گوگل پیکسل است که در اکتبر سال گذشته معرفی شده بود. اینطور که به نظر می رسد، گوشی گوگل پیکسل 2 از جک هدفون استاندارد 3.5 میلی متری برخوردار نمی شود؛ این خبر نیز توسط همین منبع خبری تایید شده است.

خمیدگی بدنه ی این دستگاه موجب می شود که بهتر در دستان کاربر قرار بگیرد. حاشیه های این دستگاه نیز در اندازه ی معمولی بوده و تقریبا به نسخه ی سال قبل شباهت دارد. در تصویر منتشر شده، دکمه ی هوم فیزیکی دیده نمی شود و دوربین سلفی آن در قسمت بالایی پنل جلویی قرار دارد. اسکنر اثر انگشت این موبایل در پنل پشتی تعبیه شده است. گوشی گوگل پیکسل 2 که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در رنگ سیاه دیده می شود و از تصاویری که هفته ی گذشته منتشر شده بود، کمی تیره تر است؛ البته این احتمال وجود دارد که این تغییر رنگ به دلیل نور ضعیف محیط اطراف به وجود آمده باشد. این دستگاه به نسخه ی آپدیت شده ی نسل قبلی شباهت دارد. کمپانی گوگل قصد دارد گوشی دیگری را با نام گوگل پیکسل ایکس ال 2 با نام رمزی تایمان معرفی کند؛ این گوشی موبایل توسط کمپانی ال جی تولید خواهد شد و با طراحی تقریبا بدون حاشیه با نسبت ابعاد 18:9ساخته می شود.

گفته می شود هر دو گوشی گوگل پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 با فریم هایی که به فشار حساس هستند، راه اندازی می شوند. این قابلیت به Edge Sense گوشی اچ تی سی یو 11 شباهت دارد. از دیگر مشخصاتی که توسط اچ تی سی برای این موبایل ها طراحی می شود، اسپیکرهای استریو است که در نمای جلویی قرار می گیرد. این اسمارت فون ها احتمالا از تراشه کوالکوم اسنپدراگون 835 یا 836 برخوردار می شوند؛ اسنپدراگون 836 تا اواخر سال 2017 کار خود را آغاز خواهد کرد. انتظار می رود نسل دوم گوشی های گوگل پیکسل با رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی عرضه شوند. کمپانی گوگل قصد دارد در پاییز امسال از گوشی های موبایل خود رونمایی کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر