;
coinex

مشخصات گوشی هوشمند سونی اکسپریا زد جی کامپکت در گیکبنچ رویت شد

مشخصات گوشی هوشمند سونی اکسپریا زد جی کامپکت در گیکبنچ رویت شدبه تازگی مشخصات گوشی هوشمند سونی اکسپریا زد جی کامپکت با تراشه کوالکوم اسنپدراگون 810 در وب سایت رسمی بنچمارک گیک بنچ فاش شده است. شاید تصور کنید که این گوشی هوشمند همان سونی اکسپریا زد 5 کامپکت باشد، اما با توجه به مشخصات، باید بگوییم که این دستگاه کاملا نسخه ی متفاوتی خواهد بود.

رم این دو دستگاه نیز در دو گوشی هوشمند سونی اکسپریا زد جی کامپکت با زد 5 متفاوت است؛ این دو دستگاه به ترتیب با رم 1812 و 1764 مگابایتی همراه هستند. این بنچمارک همچنین مشخصات متفاوتی را در بخش مادربورد ارائه می دهد که تا به حال در هیچ بنچمارک دیگری رویت نشده بود.

گوشی هوشمند سونی اکسپریا زد جی کامپکت در آزمون تک هسته ای، امتیاز 1349 و در آزمون چند هسته ای، امتیاز 3049 را به دست آورده است. این موبایل هوشمند همچنین با اندروید 7.1.1 نوقا همراه خواهد شد.

با تمام این اوصاف، بعید به نظر می رسد که کمپانی سونی، گوشی جدیدی را با تراشه کوالکوم اسنپدراگون 810 تولید کند؛ هیچ تولید کننده ی دیگری در سال 2017 از این تراشه استفاده نکرده است. بنابراین این احتمال وجود دارد که انتشار این خبر در وب سایت گیک بنچ، تنها یک شوخی با هوادارن برند سونی باشد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر