;
coinex

نرم افزار دوربین گوشی گوکل پیکسل در دسترس سایر گوشی های اندرویدی قرار می گیرد

نرم افزار دوربین گوشی گوکل پیکسل در دسترس سایر گوشی های اندرویدی قرار می گیرددوربین گوشی گوکل پیکسل تقریبا یکی از بهترین تجربه های عکاسی با گوشی های هوشمند را ارائه می دهد. اما این مساله تنها به لطف قابلیت های سخت افزاری مثل لنز یا تثبیت تصویر به وجود نیامده است، بلکه دوربین گوشی گوگل پیکسل به نرم افزارهایی مجهز شده که کیفیت تصاویر را به ویژه در مود HDR+ گوشی به بهترین شکل ارائه می دهد. خبر خوب این است که برای استفاده از این نرم افزارها، نیازی نیست که حتما یک گوشی گوگل پیکسل خریداری کنید؛ یکی از توسعه دهندگان اپلیکیشن روشی را پیدا کرده تا این نرم افزارها را در دسترس سایر دستگاه های اندرویدی قرار دهد.

به گزارش XDA، یکی از توسعه دهندگان به نام B-S-G توانست اپلیکیشن دوربین گوگل (Google Camera) که به نرم افزار پردازش تصویر HDR+ مجهز شده را اصلاح کرده و آن را با گوشی های دیگری که به تراشه اسنپدراگون 820، 821 یا 835 مجهز هستند، سازگار کند. بنابراین، علاوه بر گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، گوشی های ال جی جی 6، وان پلاس 3، وان پلاس 3 تی و وان پلاس 5 نیز از نرم افزار دوربین گوشی گوکل پیکسل بهره مند خواهند شد.

در حال حاضر، اپلیکیشن نرم افزار دوربین گوشی گوکل پیکسل با اشکال چند باگ روبرو است و احتمالا کاربران را با مشکل مواجه می کند، اما کاملا ثابت شده که این نرم افزار، عملکرد بهتری را به ویژه در شرایط نور شدید و یا سایه های تاریک به اجرا می گذارد. خبرگزاری XDA همچنین خاطر نشان کرد که این اپلیکیشن، کاملا امن بوده وهیچ کد مخربی را در بر ندارد.

کاربران می توانند بدون نگرانی، این اپلیکیشن را نصب کنند. اگر هنوز تردید دارید که این اپلیکیشن نمی تواند قابلیت های گفته شده را ارائه دهد، امتحان آن ضرری ندارد. لینک دانلود

.

منبع: slashgear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر