;
coinex

موبایل آیفون 7 اس ضخیم‌تر از آیفون 7 طراحی شده است

موبایل آیفون 7 اس ضخیم‌تر از آیفون 7 طراحی شده است
شایعات می‌گویند، پنل شیشه ای که در پشت موبایل آیفون 7 اس (iPhone 7s) قرار دارد، ضخیم‌تر از آیفون 7 طراحی شده است. آیفون 7 اس یکی از سه مدل آیفون های جدید اپل خواهد بود که در رویداد رونمایی ماه سپتامبر توسط این کمپانی معرفی خواهد شد.

در کنار این مدل جدید، اپل قصد دارد تا به زودی از روی دو گوشی آیفون جدید دیگر نیز پرده برداری کند. آیفون 8 و آیفون 7 اس پلاس (iPhone 7s Plus) نام این دو مدل جدید خواهد بود. آیفون 8 که به مناسبت دهمین سالگرد تولد آیفون به بازار عرضه می‌شود، یک گوشی هوشمند پرچمدار با طراحی منحصر به فردی است که نمایشگر اولد آن تقریبا بدون حاشیه بوده و آیفون 7 اس پلاس نیز نسخه بزرگتری از آیفون 7 اس است.

مدل‌های آیفون 7 اس جدید تا حدودی شبیه به مدل‌های قبلی اپل طراحی شده‌اند، اما پنل پشتی آنها به جای آلیاژ آلومینیوم از یک پنل شیشه‌ای و بدون خطوط آنتن ساخته شده است. چنین طراحی خاصی باعث می‌شود که آنها در کنار آیفون 8 اپل قادر به استفاده از شارژ بی سیم باشند. این ویژگی برای اولین بار است که در دستگاه‌های جدید غول کوپرتینو به کار گرفته می‌شود.

موبایل آیفون 7 اس ضخیم‌تر از آیفون 7 طراحی شده است

اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند پنل پشتی آیفون 7S به دلیل استفاده از شیشه کمی ضخیم از آیفون 7 سال گذشته خواهد بود. در واقع، طرح شماتیکی که از این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده، نشان می‌دهد که موبایل آیفون 7 اس نه تنها در ضخامت، بلکه در همه ابعاد، بزرگتر از آیفون 7 خواهد بود.

در حالی که اندازه آیفون 7 دقیقا 7.1 در 67.14 در 138.31 میلی‌متر است، آیفون 7 اس اپل در ابعاد 7.21 در 67.27 در 138.44 میلی‌متر خودنمایی خواهد کرد. البته این افزایش آنهم در مقیاس میلی‌متر بسیار اندک خواهد بود، اما شاید این موضوع برای کسانی که قصد دارند تا گوشی آیفون 7 خود را با این مدل جدید تعویض کنند، چندان هم بی اهمیت نباشد.

جالب اینجاست در حالی که آیفون 7 اس ضخیم تر از آیفون 7 خواهد بود، اما این وضعیت برای دوربین آن کاملا معکوس است. در هر دو مدل، ماژول دوربین عقب برآمدگی دارد، اما ضخامت آیفون 7 در قسمت دوربین آن 8.18 میلی‌متر بوده در حالی که این اندازه در موبایل آیفون 7 اس 7.92 میلی‌متر است. این مورد به خوبی نشان می‌دهد که برآمدگی ماژول دوربین آیفون 7 اس کمتر از برآمدگی دوربین آیفون 7 است و این خود می‌تواند در زیبایی این گوشی تاثیر بسزایی داشته باشد.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر