;
coinex

نوکیا 8 به یک باتری 3,090 میلی‌آمپرساعت با قابلیت پشتیبانی شارژ سریع 3.0 کوالکام مجهز است

نوکیا 8 به یک باتری 3,090 میلی‌آمپرساعت با قابلیت پشتیبانی شارژ سریع 3.0 کوالکام مجهز است

نوکیا 8 بالاخره بعد از ماه‌ها انتظار و شایعه سازی در معرض عموم قرار گرفت؛ یک گوشی پرچمدار تمام عیار اندروید از طرف شرکت اچ ام دی گلوبال با قابلیت‌های ویژه! در ادامه با تکراتو همراه باشید تا نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های برجسته گوشی نوکیا 8 بپردازیم.

یکی از قابلیت‌های این گوشی هوشمند که بدون شک از ویژگی‌های برتر آن به شمار می‌آید، مجهز شدن این محصول به یک باتری بسیار قدرتمند و پیشرفته است که کاربران را قادر می سازد تا با یک بار شارژ مدت زمان زیادی از این گوشی هوشمند استفاده کنند.

نوکیا 8 به یک باتری با ظرفیت 3,090mAh و نمایشگر 5.3 اینچی مجهز شده است. به همین دلیل می‌توان گفت که باتری این گوشی هوشمند در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های پرچمدار موجود در بازار مانند گلکسی اس 8 و اچ تی سی یو 11 می‌تواند مدت زمان بیشتری کاربر را همراهی کند زیرا چنین ترکیبی این اطمینان را به وجود می‌آورد که گوشی جدید نوکیا با یک بار شارژ قادر است که یک روز کامل را فعال باقی بماند.

در چند سال اخیر نشان داده شد که باتری‌های لیتیوم یونی عملکرد چندان خوبی ندارد؛ علی‌رغم این که برخی از سازندگان بزرگ مثل سامسونگ توانسته‌اند این باتری‌ها را تا حدی ارتقا دهند باز هم شرکت اچ ام دی گلوبال در این زمینه کار خاصی نکرده است. به همین دلیل می‌توان گفت که باتری نوکیا 8 هم احتمالا پایداری چندان زیادی ندارد؛ اما نکته‌ای که این ضعف را کم رنگ‌تر نشان می‌دهد این است که باتری گوشی نوکیا 8 به قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام مجهز است و به همین دلیل در مدت زمانی در حدود 1 ساعت کاملا شارژ می‌شود.

باتری نوکیا 8 یک باتری جداشدنی نیست به همین دلیل برای جایگزین‌سازی آن به بیش از دو دست و یک باتری یدکی نیاز دارید و البته باید قیمت باتری یدکی را هم در نظر گرفت؛ اگرچه که تا به حال هیچ مطلبی در این زمینه منتشر نشده و بنابراین هنوز جزئیاتی از قیمت آن در دست نیست.

قابلیت دیگری که عملکرد باتری گوشی جدید نوکیا را ارتقا می‌بخشد این است که اچ ام دی گلوبال در ساخت این گوشی هوشمند از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 استفاده کرده است؛ این تراشه با فرآیند 10 نانومتری ساخته شده و جدیدترین، قدرتمندترین و علاوه براین پربازده‌ترین تراشه کوالکام محسوب می‌شود.

نوکیا 8 قرار است که از اوایل ماه سپتامبر (10 شهریور تا 9 مهر) در اروپا و چند بازار دیگر با قیمت 704 دلار عرضه شود.

باتری نوکیا 8

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر