;
coinex

گلکسی نوت 8 سامسونگ تا 5 روز آینده پیش فروش می‌شود!

گلکسی نوت 8 سامسونگ تا 5 روز آینده پیش فروش می‌شود!

گلکسی نوت 8 سامسونگ همان گوشی هوشمندی است که هر کاربری آرزوی داشتن آن را دارد؛ پیش فروش این گوشی هوشمند از تاریخ 24 ماه اوت (2 شهریور) شروع می‌شود.

اطلاعات مرتبط با زمان شروع پیش فروش فبلت جدید سامسونگ توسط ایوان بلس، جاسوس دنیای فناوری و گجت، منتشر شده است؛ وی گفته است که سامسونگ می‌خواهد این گوشی هوشمند را با یک کارت حافظه 256 گیگابایتی میکرو اس‌دی رایگان در اختیار کاربران بگذارد و علاوه بر این کاربران می‌توانند این محصول زیبا را با یک شارژر وایرلس یا دوربین سامسونگ گیر 360 رایگان تحویل بگیرند.

تاریخ عرضه واقعی گلکسی نوت 8 سامسونگ هنوز توسط سازنده کره‌ای تایید نشده اما ایوان بلس گفته است که این گوشی هوشمند از تاریخ 12 سپتامبر (24 شهریور) وارد بازار می‌شود؛ اگر این مطلب صحت داشته باشد می‌توان انتظار داشت که جزییات منتشر شده در مورد زمان شروع پیش فروش این محصول هم صحت دارد.

سامسونگ در نظر دارد که در تاریخ 23 اوت (1 شهریور) در شهر نیویورک از فبلت جدید خود رونمایی کند و به مدت 3 هفته آن را در حالت پیش فروش در اختیار کاربران بگذارد.

تا به حال شایعه‌ها و مطالب زیادی در مورد مشخصات فنی گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شده است؛ چند تصویر و یک بروشور اطلاعاتی هم در میان این مطالب وجود دارد. از مشخصه‌های اصلی که انتظار می‌رود گلکسی نوت 8 با آن‌ها وارد بازار شود، می‌توان به نمایشگر اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) و یک دوربین دوقلوی اصلی که در گوشی پرچمدار گلکسی اس 8 هم به کار رفته است، اشاره کرد.

دوربین دوگانه می‌تواند یکی از واسطه‌های اصلی فروش گوشی گلکسی نوت 8 باشد زیرا این گوشی هوشمند اولین محصول از گوشی‌های سری اس یا نوت سامسونگ است که قرار است با چنین سخت افزاری وارد بازار شود.

در مورد گوشی گلکسی نوت 8 علاوه بر این گفته شده است که این محصول به احتمال زیاد از یک نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن +QHD، رم 6 گیگابایتی، بدنه مقاوم سازی شده در برابر نفوذ آب و ذرات خاک و قابلیت‌های مرتبط با شارژ وایرلس هم بهره می‌برد.

در یکی از شایعه‌های اخیر گفته شده بود که گلکسی نوت 8 سامسونگ در سه مدل عرضه می‌شود؛ ظاهرا هر سه مدل به رم 6 گیگابایتی مجهز هستند و تنها تفاوت اصلی آن‌ها به ظرفیت حافظه داخلی این سه گوشی هوشمند و قیمت هر مدل مرتبط می‌گردد.

ایوان بلس در توییتر در مورد فبلت جدید سامسونگ علاوه بر این گفته است که کاربرانی که در اروپا گلکسی نوت 8 را پیش خرید می‌کنند، یک دستگاه سامسونگ دکس داک (Samsung Dex Dock) را هم به عنوان هدیه با آن دریافت می‌کنند.

توییتر نوت 8

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر