;
coinex

گلکسی اس 9 به اولین سری از پردازشگرهای کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می‌شود!

گلکسی اس 9 به اولین سری از پردازشگرهای کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز می‌شود!

گلکسی اس 9 قرار است که اولین نسل از پردازشگرهای کوالکام اسنپدراگون 845 را بر روی خود داشته باشد؛ سامسونگ در بهار سال میلادی جاری هم اولین نسخه از گوشی‌های گلکسی اس 8 خود را که برای عرضه در آمریکای شمالی آماده کرده بود، به اولین سری از پردازشگرهای کوالکام اسنپدراگون 835 مجهز ساخت.

این امر باعث شد که ال جی در ساخت مدل جی 6 خود از آخرین سری از پردازشگرهای اسنپدراگون 821 استفاده کند و سایر سازندگان مثل شیائومی، اچ تی سی و سونی هم گوشی‌های خود را دیرتر وارد بازار کنند. حال دوباره نوبت به نسل جدید گوشی پرچمدار سری اس سامسونگ و پردازشگرهای پیشرفته کوالکام رسیده است.

به نظر می‌رسد که این تاکتیک عملکرد خوبی برای سامسونگ داشته است زیرا طبق شایعات جدید این سازنده کره‌ای تصمیم گرفته است که در سال 2018 میلادی هم از استراتژی مشابهی برای عرضه گوشی گلکسی اس 9 خود استفاده کرده و از سری اول پردازشگرهای اسنپدراگون 845 در ساخت این گوشی هوشمند استفاده نماید. این جزییات توسط سایت خبری ویبو منتشر شده‌اند که سابقه خوبی در انتشار خبرهای مشابه دارد؛ ویبو گفته است که سامسونگ با کوالکام برای تامین پردازشگرهای گوشی‌های گلکسی اس 8 قرارداد بسته است.

با توجه به مطالب فوق می‌توان انتظار داشت که سامسونگ سال آینده هم در رقابت با سایر سازندگان برنده شود و گوشی جدیدش را به تعداد مورد نیازش وارد بازار کند؛ این امر برای برند ال جی خبر چندان خوشایندی نیست زیرا شایعه شده است که این سازنده می‌خواهد گوشی ال جی جی 7 خود را با یک راهکار مشابه به روش عرضه مدل جی 6 در اختیار کاربران بگذارد.

اگرچه که احتمال صحت داشتن این جزییات وجود دارد اما توصیه می‌کنیم که با چشم تردید به مطالب فوق نگاه کنید؛ زیرا گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تا به حال در مقایسه با گوشی‌های سری گلکسی اس 7 سامسونگ افزایش فروشی معادل 15 درصد داشته‌اند، به همین دلیل این احتمال وجود دارد که سامسونگ در عرضه مدل گلکسی اس 9 خود هم افزایش فروش مشابهی را تجربه کند. اگر که این گفته‌ها صحت داشته باشند گوشی جدید این سازنده کره‌ای هم مانند نسل‌های قبلی این محصول با ویژگی‌های منحصر به فردی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر