;
coinex

تنها 18 درصد از افراد توانایی خرید آیفون 8 گران قیمت را دارند!

تنها 18 درصد از افراد توانایی خرید آیفون 8 گران قیمت را دارند!تحلیلگران حوزه موبایل و تکنولوژی معتقدند که تنها 18 درصد از افراد می توانند هزینه آیفون 8 گران قیمت را تقبل کنند.

رونمایی از گلکسی نوت 8 سامسونگ در شب گذشته، تا زمانی به خوبی پیش رفت که قیمت این موبایل اعلام شد؛ 950 دلار! جای شکی نیست که این دستگاه با قابلیت های فوق العاده ای همراه است؛ اما اگر تعداد اندکی از افراد توانایی خرید آن را داشته باشند، اصلا منطقی نیست.

هرچند که اعلام شدن این رقم برای نوت 8 می تواند افراد را برای رونمایی از آیفون 8 آماده کند؛ شایعات حاکی از آن هستند که اپل قصد دارد پرچمدار بعدی خود را با قیمت 999 دلار عرضه کند. علاوه بر این، می دانیم که آیفون بر اساس میزان حافظه داخلی موبایل های خود، قیمت های متفاوتی را برای آنها در نظر می گیرد؛ بنابراین اگر قیمتی معادل 1200 دلار را مشاهده کردیم، نباید تعجب کنیم!

تحلیلگران همچنین بر این باورند که بسیاری از کاربران و هوادارن آیفون نیز قصد خرید آیفون 8 را ندارند؛ در عوض می توانند گوشی های آیفون 7 اس و 7 اس پلاس را خریداری کنند. مارک ماسکوویتز، تحلیلگر Barclays مدعی است که تنها 18 درصد از خریداران احتمالی آیفون می توانند هزینه 1000 دلاری (یا بیشتر) را برای خرید گوشی آیفون 8 گران قیمت پرداخت کنند. البته از آنجایی که این گوشی موبایل به مناسبت دهمین تولد آیفون طراحی شده و با قابلیت های ویژه ای همراه می شود، جای تعجبی نیست که تنها 5 درصد از افراد توانایی خرید آن را داشته باشند. با اینحال، بسیاری از سرمایه گذاران بر این باورند که آیفون 8 می تواند 30 تا 35 درصد از فروش آیفون های جدید را به خود اختصاص دهد.

با تمام این اوصاف، بعید به نظر می رسد که این مساله برای اپل مشکل ساز شود؛ این کمپانی می تواند راهکاری ارائه دهد تا آیفون 8 گران قیمت را به محبوب ترین گوشی مغازه ها تبدیل کند. بسیاری از افراد نیز نمی توانند بر وسوسه خود برای خرید آیفون 8 غلبه کنند؛ نظر شما در این باره چیست؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر