;
coinex

فروش گوشی های شیائومی در سه ماهه سوم 2017 به 25 تا 30 میلیون واحد می رسد!

فروش گوشی های شیائومی در سه ماهه سوم 2017 به 25 تا 30 میلیون واحد می رسد!فروش گوشی های شیائومی امسال شگفتی ساز خواهد شد. آمار فروش گوشی های شیائومی در سه ماهه دوم باعث شد که نام این شرکت در میان پنج فروشنده برتر جهانی قرار بگیرد. خبرگزاری Digitimes گزارش کرده که فروش گوشی های شیائومی در سه ماهه سوم به 25 تا 30 میلیون واحد می رسد که به لطف تعدد انواع گوشی های هوشمند شیائومی امکان پذیر است.

تحلیلگران این حوزه معتقدند که شیائومی با ارائه انواع مختلف گوشی های هوشمند و با هدف قرار دادن بازار میان رده و پرچمدار می تواند به چنین آماری دست پیدا کند. شیائمی همچنان به این روند ادامه داده و مدل های متنوع را با قیمت های متنوع ارائه می کند.

جدیدترین گوشی این کمپانی یعنی شیائومی ردمی نوت 5 ای در سه نسخه مختلف معرفی شد؛ ارزان ترین مدل با قیمت 699 یوان (105 دلار) عرضه می شود؛ نسخه رم 4 گیگابایتی این موبایل نیز با قیمت 1199 یوان معادل 180 دلار به فروش خواهد رسید. این کمپانی همچنین در ماه گذشته از گوشی می 5 ایکس رونمایی کرد؛ این دوربین با همان تنظیمات دوربین دوگانه ای که در گوشی پرچمدار شیائومی می 6 وجود دارد، عرضه خواهد شد. البته این دستگاه از پردازنده ضعیف تری در مقایسه با می 6 برخوردار شده و با قیمت 1499 یوان معادل 225 دلار به فروش می رسد.

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی پرچمدار می نوت 3 با نمایشگر بزرگ به زودی معرفی می شود. علاوه بر این، گوشی شیائومی می میکس 2 و نسخه ای از می 6 مجهز به اسنپدراگون 836 نیز در راه هستند.

فروش گوشی های شیائومی در سه ماهه گذشته به 23.3 میلیون واحد رسید؛ این میزان در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته به میزان 58 درصد افزایش داشته است. ماه گذشته، مدیرعامل این کمپانی اعلام کرد که در سال 2018 برای فروش 100 میلیون گوشی شیائومی برنامه ریزی کرده اند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر