;
coinex

جزییات جدیدی از گوشی آیفون 7 اس اپل: یک گوشی پیشرفته دیگر از برند آمریکایی!

جزییات جدیدی از گوشی آیفون 7 اس اپل: یک گوشی پیشرفته دیگر از برند آمریکایی!آیفون 7 اس قرار است که در آینده‌ای نزدیک در معرض عموم قرار بگیرد به همین دلیل هر از گاهی تصاویر و جزییات جدیدی درباره این محصول منتشر می‌شود و این بار نوبت به نمایشگر این گوشی هوشمند رسیده است؛ در تصاویر جدید شیشه جلو، نمای پشت نمایشگر و کابل‌های اتصال دهنده قطعات نشان داده شده‌اند؛ اگر که این تصاویر به گوشی آیفون 7 اس تعلق داشته باشند می‌توان گفت که کوپرتینو در پروسه ساخت گوشی جدیدش تغییرات چندان زیادی را اعمال نکرده است.

تصاویری که در این خبر مشاهده می‌کنید توسط یک منبع خبری به نام اسلش لیکس (SlashLeaks) منتشر شده‌اند. در یکی از این تصاویر پنل جلوی گوشی آیفون 7 اس را مشاهده می‌کنید؛ در یک نگاه اجمالی می‌توان گفت که اپل پنل جلوی گوشی آیفون 7 اس را با شباهت زیادی به مدل آیفون 7 طراحی کرده به این نحو که در ساخت پنل گوشی جدید هم تقریبا از همان جزییاتی استفاده شده است که در ساخت گوشی آیفون 7 استفاده شده بود زیرا همان طور که در این تصویر می‌بینید در قسمت بالای نمایشگر منفذهای دوربین، اسپیکر و سنسور گوشی قرار گرفته‌اند و پنل نمایشگر هم همان حاشیه‌های قدیمی خود را دارد.

تصاویر جدید نشان می‌دهند که در قسمت پایین نمایشگر یک منفذ دایره‌ای شکل طراحی شده است که اسکنر تاچ آی دی و کلید هوم را در خود جای می‌دهد؛ این احتمال تا حد زیادی وجود دارد که اپل در ساخت گوشی آیفون 7 اس هم از کلید هوم گوشی آیفون 7 استفاده کند. کابل‌هایی که در این تصویر مشاهده می‌کنید، نمایشگر آیفون 7 اس را به بدنه این گوشی هوشمند متصل می‌کنند.

آیفون 7 اس

در مجموع با در نظر گرفتن تصاویر جدید می‌توان گفت که آیفون 7 اس شکل ظاهری و عاملیت آیفون 7 را به ارث برده است و مانند آیفون 8 قابلیت جدیدی را در خود ندارد؛ البته عدم وجود قطعات و ویژگی‌های جدید در این تصاویر می‌تواند به این گونه هم تعبیر شود که این تصاویر متعلق به آیفون 7 هستند یا این که کوپرتینو تصمیم دارد در ساخت گوشی آیفون 7 اس هم از پنل نمایشگر آیفون 7 استفاده کند.

چند وقت پیش یکی از منابع خبری چند تصویر را از یک بورد منطقی منتشر کرد؛ این منبع خبری با اشاره به تصویر خود گفته بود که آیفون 7 اس اپل با پردازشگر ای 11 (A11) وارد بازار می‌شود. شایعه شده است که اپل می‌خواهد در نیمه دوم ماه سپتامبر (24 شهریور تا 9 مهر) گوشی‌های آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 را وارد بازار کند. برخی از منابع خبری معتقدند که اپل در این بازه زمانی گوشی آیفون 7 اس را در تعداد بسیار زیادی وارد بازار می‌کند اما عرضه گوشی آیفون 8 را از زمان گفته شده تا پایان سال میلادی جاری بسیار محدود می‌سازد.

آیفون 7 اس

.

منبع: appleinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر