;
coinex

رندرهای سونی اکسپریا ایکس زد 1 در دو رنگ مختلف خودنمایی کردند

رندرهای سونی اکسپریا ایکس زد 1 در دو رنگ مختلف خودنمایی کردند به تازگی تصاویری از رندرهای گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 در دو رنگ مختلف منتشر شده است؛ مشکی و مسی.

اگر به تصاویر نگاه کنید، هشت تصویر جدید از گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 را مشاهده می کنید. کمپانی سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA 2017 برلین از پرچمدار جدید خود رونمایی کند؛ رویداد سونی در تاریخ 9 شهریور (31 آگوست) برگزار می شود که البته با رویداد کمپانی ال جی همزمان است؛ این کمپانی کره ای نیز قصد دارد گوشی ال جی وی 30 را معرفی کند.

سونی اکسپریا ایکس زد 1 پرچمدار این کمپانی بوده و سونی اینبار قصد ندارد زبان طراحی خود را تغییر دهد. این اسمارت فون با بدنه کاملا مستطیل شکل همراه شده که گوشه های کاملا تیزی دارد. مدل قبلی این موبایل یعنی سونی اکسپریا ایکس زد نیز به همین ترتیب طراحی شده بود. تمامی دکمه های فیزیکی این گوشی هوشمند در لبه سمت راستی قرار گرفته اند که از جمله آنها می توان به دکمه های تنظیم صدا و پاور اشاره کرد. دکمه های فیزیکی دوربین نیز در همین لبه قرار گرفته اند. اینطور که به نظر می رسد، سونی اکسپریا ایکس زد 1 از شیشه و فلز ساخته شده؛ اما این احتمال وجود دارد که با بدنه کاملا فلزی نیز همراه شود.

گوشی هوشمند سونی اکسپریا ایکس زد 1 از نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 برخوردار می شود. یک رم 4 گیگابایتی نیز همراه با دو نسخه حافظه 64 و 128 گیگابایتی برای این موبایل در نظر گرفته شده است. تامین قدرت این موبایل را یک تراشه کوالکوم اسنپدراگون 835 هشت هسته ای 64 بیت به عهده دارد. از دیگر مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 1 می توان به دوربین اصلی 23 مگاپیکسل، اندروید 7.1.1 نوقا و تاییدیه IP68 اشاره کرد. این موبایل به زودی از آپدیت اندروید 8.0 نوقا برخوردار می شود. این کمپانی همچنین قصد دارد گوشی سونی اکسپریا ایکس زد کامپکت را نیز در نمایشگاه IFA 2017 برلین معرفی کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر