;
coinex

نرم افزار پخش موسیقی تسلا به آپدیت های خودروهای این کمپانی اضافه می شود

نرم افزار پخش موسیقی تسلا به آپدیت های خودروهای این کمپانی اضافه می شوداخیرا شایعاتی مبنی بر نرم افزار پخش موسیقی تسلا به گوش می رسد.

یکی از افشاکننده های قابل اعتماد اخیرا مدارکی از نرم افزار پخش موسیقی تسلا را به Electrek ارسال کرده و مدعی شده این قابلیت به آپدیت های نرم افزاری خودروهای تسلا اضافه خواهد شد. این نرم افزار با نام TTunes مشخص شده که قبلا در اپلیکیشن های رسانه ای تسلا وجود نداشت.

نرم افزار پخش موسیقی تسلا یعنی TTunes به هیچ چیزی متصل نمی شود، اما مجموعه متنوعی از موسیقی را در خود جای داده است. به گزارش Electrek، این کد در تمامی خودروهای تسلا وجود دارد.

تقریبا به طور قطع می توان گفت که تسلا در حال حاضر روی این پروژه فعالیت می کند، اما از نام منتخب آن چندان اطمینان نداریم.

تسلا، این موسیقی را پخش کن!

گزارشات حاکی از آن هستند که تسلا در ماه های گذشته، تعاملاتی را با برندهای بزرگ موسیقی برقرار کرده است. پخش موسیقی احتمالا یکی دیگر از تلاش های تسلا برای ایجاد یک تجربه یکپارچه برای رانندگان خودروهای تسلا به شمار می رود. نرم افزار پخش موسیقی تسلا به کاربر خود اجازه می دهد که از هر پلتفرمی که می خواهد، موسیقی موردنظر خود را پخش کرده و نیازی به پیدا کردن موسیقی در اپلیکیشن های مختلف نداشته باشند.

ایلان ماسک، مدیر عامل این کمپانی نیز اخیرا در این زمینه گفتگوهایی داشتها ست؛ او خاطر نشان کرده بود که صاحبان خودروهای تسلا می توانند بدون هیچ تلاش اضافه و از طریق اپلیکیشن موبایلی تسلا به موسیقی مورد نظر خود گوش کنند.

این خبر حقیقتا خوشایند است؛ این روزها همه ترجیح می دهند کارهای خود را از طریق اپلیکیشن انجام دهند.

کمپانی تسلا همچنین قصد دارد کامیون الکتریکی خود را در ماه آینده معرفی کند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که نرم افزار پخش موسیقی تسلا نیز در همین رویداد معرفی شود.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر