;
coinex

70 درصد از خریداران آیفون به برند دیگری توجه نمی‌کنند

70 درصد از خریداران آیفون به برند دیگری توجه نمی‌کنند
اکثر خریداران آیفون به برند دیگری توجه ندارند! سامسونگ به تازگی گوشی پرچمدار جدید سری گلکسی نوت خود را معرفی کرد و به زودی اپل نیز این کار را انجام خواهد داد، حداقل این چیزی است که شایعات می‌گویند و خوب معمولا شایعات در این زمینه هرگز اشتباه نمی‌کنند.

اما آیا می‌توان یک عاشق آیفون را متقاعد کرد تا دستگاه دیگری را برای خود انتخاب کند؟

یک نظر سنجی که در روز جمعه منتشر شد، رقبای این شرکت مستقر در کوپرتینو را به تصویر کشیده است. تحقیقات انجام شده در اوایل ماه جاری توسط پلتفرم بازاریابی Fluent انجام گرفت. در این نظر سنجی از 2117 نفر از کاربران گوشی‌های هوشمند در مورد احساسشان نسبت به گوشی مورد علاقه خود پرسیده شد و گویا احساس هواداران اپل نسبت به برند محبوب خود بسیار بیشتر و قوی‌تر از احساس دیگر دارندگان گوشی‌های هوشمند بوده است.

در این نظر سنجی، 80 درصد از دارندگان آیفون می‌گویند که به برند مورد علاقه خود ایمان دارند و 47 درصد از آنها گفته‌اند که تاکنون حداقل 4 گوشی آیفون داشته‌اند. البته دقیقا مشخص نیست که آیا این چهار مدل مختلف از آیفون بوده و یا اینکه آنها همچنان یک مدل را برای خود نگه داشته‌اند.

اما شاید یکی از مهمترین موضوعاتی که در این نظر سنجی جلب توجه می‌کند، درصد بالای کسانی است که می‌گویند به غیر از اپل، حتی به برند دیگری توجه ندارند. 70 درصد از این افراد معتقدند که گوشی بعدی آنان نیز آیفون خواهد بود و جالب است که کمترین توجهی به هیچ برند دیگری نداشته و به دنبال گوشی هوشمند دیگری نیستند!

شاید این همان عشق عمیق به یک برند تجاری باشد. در واقع 67 درصد از کسانی که در این نظر سنجی شرکت کرده‌اند، می‌گویند که به سادگی باور دارند که آیفون اپل بهترین گوشی هوشمند است که می‌توانند آن را خریداری کنند. با این حال 41 درصد از این طرفدران دو آتشه اعتراف کرده‌اند که تعویض سیستم عامل iOS اپل برای آنان بسیار دشوار است.

شاید این طرفداری از یک برند کمی ترسناک و غیر منطقی باشد. گوشی‌های زیادی وجود دارد که حتی ممکن است در برخی مواقع از آیفون نیز زیباتر باشند. پرچمداران جدید سری گلکسی اس همچون گلکسی اس 7 اج و گلکسی اس 8 گوشی‌های وسوسه کننده‌ای هستند.

70 درصد از خریداران آیفون به برند دیگری توجه نمی‌کنند

اکنون صحبت از آیفون‌های جدید اپل است. گفته می‌شود که سه مدل جدید در سری آیفون‌های 2017 اپل وجود دارد. آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس به نظر می‌رسد که طراحی مشابهی با آیفون 7 داشته باشند، اما با ویژگی‌های اضافه‌ای همچون شارژ بی سیم و دوربین پیشرفته همراه شوند، اما در مورد آیفون 8 وضعیت به گونه دیگری خواهد بود.

آیفون 8 که به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون به بازار عرضه می‌شود، گویا از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. نمایشگر تمام صفحه اولد یکی از ویژگی‌های بارز در طراحی این آیفون جدید است.

40 درصد از افراد پاسخ دهنده به این نظر سنجی آیفون 8 اپل را انتخاب کرده‌اند. 17 درصد آیفون 7 اس پلاس را برگزیده خود می‌دانند و 17 درصد دیگر به آیفون 7 اس علاقه نشان داده‌اند.

گفته می‌شود که قیمت آیفون 8 چیزی در حدود 1000 دلار خواهد بود و جالب است که تقریبا حدود 67 درصد از کسانی که قصد دارند گوشی خود را به آیفون جدید ارتقا دهند، معتقدند که این قیمت بسیار بالایی است! اما 40 درصد از آنان می‌گویند که آیفون جدید را خریداری خواهند کرد. باید دید که این نظرسنجی با عرضه آیفون‌های جدید و خرید آن توسط کاربران تا چه اندازه همخوانی خواهد داشت!

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر