;
coinex

گوشی هواوی میت 10 با اسم رمز مارسل خودنمایی می‌کند

گوشی هواوی میت 10 با اسم رمز مارسل خودنمایی می‌کند
آیا گوشی هواوی میت 10 با اسم رمز مارسل (Marcel) عرضه خواهد شد؟ این خبری است که امروز صبح در رسانه‌های مختلف خبری به آن اشاره شد.

درست دو روز قبل بود که هواوی با انتشار یک تصویر، گالری زیبایی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را تحت عنوان یک تیزر تبلیغاتی به ما نشان داد و ما را با نام مارسل آشنا کرد. در این گالری صفی از گوشی‌های هوشمند هواوی دیده می‌شد که در یک ویژگی خاص با یکدیگر مشترک بودند. تمامی آنها به دوربین دوگانه مجهز شده‌اند.

این لیست با گوشی هواوی پی 9 و هواوی پی 9 پلاس که در آوریل 2016 عرضه شدند، آغاز شده، با هواوی میت 9 معرفی شده در نوامبر 2016 ادامه یافته و با معرفی هواوی پی 10 و هواوی پی 10 پلاس که در آوریل 2017 رونمایی شدند، به پایان می‌رسد (تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید).

گوشی هواوی میت 10 با اسم رمز مارسل خودنمایی می‌کند

به دنبال این دستگاه‌ها، گوشی دیگری قرار گرفته که هنوز معرفی نشده است؛ اما تاریخ 16 اکتبر (24 مهر ماه) 2017 با هشتگ #beyondthegalaxy که یک آدرس مشخص برای شبکه‌های اجتماعی است، بر بالای تصویر آن به چشم می‌خورد.

این بدون شک همان گوشی هواوی میت 10 است که گفته می‌شود در تاریخ 10 اکتبر (18 مهر) معرفی شده و 6 روز پس از آن به بازار عرضه خواهد شد، اما شاید بخواهید بدانید که چگونه هواوی به ما نام مارسل را معرفی کرده است.

گوشی هواوی میت 10 با اسم رمز مارسل خودنمایی می‌کند

بر اساس توئیت افشا کننده معروف خبرهای تکنولوژی، اوان بلاس، گوشی هواوی میت 10 با اسم رمز مارسل خودنمایی خواهد کرد. ما در واقع نمی دانیم که هواوی این نام را از کجا و یا بر چه اساسی انتخاب کرده است، فقط این را بدانید که گوشی هواوی میت 10 با اسم رمز مارسل شناخته خواهد شد.

مشخصات گوشی هواوی میت 10

در لیست مشخصات هواوی میت 10 یک ویژگی از بقیه چیزها بیشتر به چشم می‌آید. این دستگاه از تراشه هواوی کرین 970 قدرت خواهد گرفت. گفته می‌شود این تراشه 10 نانومتری که بر اساس معماری bigLITTLE تولید شده است، اولین تراشه هوش مصنوعی جهان است.

در واقع این تراشه که از چهار هسته Cortex-A73 با حداکثر سرعت کلاک 2.8 گیگاهرتز (برای پردازش‌های سنگین) و چهار هسته Cortex-A53 (برای پردازش داده‌های سبک‌تر) تشکیل شده، با هوش مصنوعی به صورت یکپارچه درهم آمیخته و بدین شکل اولین تراشه هوش مصنوعی جهان را درست کرده است. در کنار این تراشه، پردازنده Mali G-71 MP8 خواهد نشست.

گوشی هواوی میت 10 دارای یک نمایشگر تمام صفحه 6.1 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل است. دوربین دوگانه‌ای در پنل پشتی آن وجود دارد که شامل دوسنسور 12 مگاپیکسلی است. یکی از سنسورها برای گرفتن تصاویر رنگی در نظر گرفته شده و سنسور دیگر عکس‌های مونوکروم (سیاه و سفید) خواهد گرفت. این ترکیب به شما اجازه می‌دهد تا در نور کم نیز بتوانید عکس‌هایی با وضوح بیشتر را به ثبت برسانید.

به نظر می‌رسد که گوشی مارسل حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، پس با ما همراه باشید تا در 18 مهر ماه که روز رونمایی از این گوشی پرچمدار است، همه جزئیات مربوط به آن را به شما ارائه دهیم.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر