;
coinex

سامسونگ گلکسی تب ای 8.0 مدل 2017 با عنوان تبلت گلکسی تب ای 2 اس عرضه می‌شود

سامسونگ گلکسی تب ای 8.0 مدل 2017 با عنوان تبلت گلکسی تب ای 2 اس عرضه می‌شود
انتظار می‌رود که سامسونگ از تبلت جدید مقرون به صرفه‌ای در هفته آینده رونمایی کند. سامسونگ گلکسی تب ای 8.0 مدل 2017 چندی پیش در فضای مجازی خودنمایی کرد و برخی از مشخصات آن آشکار شد؛ اما این غول سازنده گجت‌های تکنولوژی همچنان برای معرفی و عرضه این دستگاه در سکوت فرو رفته است.

امروز جزئیات جدیدی از تبلت سامسونگ گلکسی Tab A 8.0 مدل 2017 دیده شد. به نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته است تا این دستگاه را با نام دیگری به بازار عرضه کند. نامی که سامسونگ برای این محصول جدید خود در نظر گرفته است، سامسونگ گلکسی تب ای 2 اس (Samsung Galaxy Tab A2 S) بوده و احتمالا موافق هستید که این نام در مقایسه با اسم قبلی که برای آن عنوان شده بود، کمی گیج کننده و عجیب است.

شماره سریال‌های این تبلت همان SM-T380 و SM-T385 است که دقیقا با همان شماره سریال‌هایی که پیش از این برای سامسونگ گلکسی تب ای 8 اینچی مدل 2017 ذکر شده بود، همخوانی دارد و جالب اینجاست که مشخصات اعلام شده نیز دقیقا همان چیزی است که برای این تبلت عنوان شده بود.

مشخصات تبلت گلکسی تب ای 2 اس

تبلت گلکسی تب ای 2 اس دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن تصویری 800 در 1200 پیکسل است. در پنل پشتی یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیده می شود و در پنل جلویی یک دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان یک دوربین سلفی انجام وظیفه می‌کند.

قلب تپنده تبلت گلکسی Tab A2 S را یک پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 427 کوالکام که با سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز داده‌ها را پردازش می‌کند، تشکیل داده که توسط 2 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. حافظه داخلی این دستگاه نیز 16 گیگابایت است.

هیچ صحبتی درباره زمان عرضه و یا قیمت گلکسی تب ای 2 اس گفته نشده؛ اما به هیچ عنوان تعجب نخواهیم کرد، اگر این تبلت در نمایشگاه IFA 2017 که در آخر این هفته در شهر برلین برگزار می‌شود، به روی صحنه برود.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر