;
coinex

آیفون 8 اپل در تاریخ 12 سپتامبر رونمایی و در تاریخ 22 سپتامبر وارد بازار می‌شود!

آیفون 8 اپل در تاریخ 12 سپتامبر رونمایی و در تاریخ 22 سپتامبر وارد بازار می‌شود!

به گفته یک منبع خبری آیفون 8 اپل قرار است در تاریخ 21 شهریور در معرض عموم قرار گرفته و در تاریخ 31 شهریور وارد بازار شود.

این گوشی هوشمند که با نام آیفون ایکس (iPhone X) هم شناخته می‌شود، دهمین گوشی هوشمند پرچمدار اپل به شمار می‌رود. منابع خبری گفته‌اند که بدنه شیشه‌ای، نمایشگر بدون حاشیه، توانایی پشتیبانی قابلیت‌های تشخیص چهره و شارژ وایرلس تنها بعضی از ویژگی‌های برجسته این گوشی هوشمند هستند.

با توجه به مطالب فوق بعید نیست که اپل بتواند با کمک گوشی آیفون 8 خود به اولین شرکت یک تریلیون دلاری جهان تبدیل شود!

بنجامین گسکین (Benjamin Geskin)، شخصی است که تا به حال توانسته است اطلاعات خوبی را در رابطه با محصولات اپل در اختیار منابع خبری بگذارد؛ او به تایید یک شرکت انگلیسی به نام او 2 (O2) گفته است که کوپرتینو در تاریخ 21 شهریور گوشی جدیدش را در معرض عموم قرار می‌دهد.

بعضی از منابع خبری گفته‌اند که سازنده آمریکایی در این رویداد علاوه بر گوشی آیفون 8 چند محصول دیگر از قبیل گوشی‌های آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس، ساعت هوشمند اپل واچ 3 و یک تلویزیون اپل تی وی 4K را هم به کاربران معرفی می‌کند.

آیفون 8 در تاریخ 31 شهریور وارد بازار می‌شود!

اگر اطلاعات فوق صحت داشته باشد می‌توان انتظار داشت که گوشی آیفون 8 اپل از تاریخ 24 شهریور (15 سپتامبر) پیش فروش شده و از تاریخ 31 شهریور وارد بازار شود. این تاریخ با تاریخ‌های پیش فروش و عرضه گوشی‌های قبلی آیفون هم تطابق دارد؛ به این نحو که اپل تا به حال در اولین روز جمعه بعد از رونمایی از گوشی‌های آیفون خود پیش فروش آن‌ها را آغاز کرده و بعد از یک هفته آن‌ها را وارد بازار کرده است.

انتظار می‌رود که سازنده آمریکایی در یک رویداد خبری که در چند روز آینده برگزار می‌شود تاریخ رونمایی از گوشی پرچمدار جدیدش را تایید کند؛ البته هنوز مشخص نیست که این سازنده می‌خواهد در این رویداد چه اطلاعات دیگری را در اختیار کاربران و منابع خبری بگذارد.

شایعه شده است که گوشی هوشمند آیفون 8 در ماه میلادی جاری وارد بازار نمی‌شود و اگرهم که این اتفاق بیفتد این محصول به تعداد محدود در این ماه عرضه می‌گردد.

آیفون 8 تا به حال در پروسه ساخته شدن خود مشکلات بزرگی را مخصوصا در زمینه تامین نمایشگر و عدم اطمینان سازنده نسبت به قابلیت‌های اسکنر اثر انگشت، پشت سر گذاشته است؛ به همین دلیل کوپرتینو پروسه تولید انبوه این محصول را با تاخیر شروع کرد.

مشکلات مربوط به قابلیت‌ها و محدودیت‌های سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند باعث شد که اپل در نهایت از اضافه کردن توانایی پشتیبانی قابلیت تاچ آی دی (Touch ID) به گوشی جدید خود صرفه نظر کند و آن را به طور کامل با یک سیستم تشخیص چهره که با کمک چند دوربین قرار گرفته در یک نوار سنسور در بالای گوشی کار می‌کند، جایگزین سازد. به زودی اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی پرچمدار جدید آیفون منتشر می‌شود.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر