;
coinex

معرفی تبلت دل لتیتیود 7212 مقاوم و مستحکم در نمایشگاه IFA 2017

تبلت دل لتیتیود 7212

شرکت آمریکایی دل (DELL) از جدیدترین محصول خود در رده تبلت ها در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی کرد. این دستگاه که دل لتیتیود 712 نام دارد، نمونه‌ای است بسیار متسحکم و مقاوت که برای عملکرد در محیط‌های خاص و خشن طراحی شده است.

در حال حاضر زندگی روزمره نوع بشر، وابستگی عمیقی به تکنولوژی، ابزارهای ارتباطی مانند گوشی‌های هوشمند، کامپیوترهای شخصی و تبلت‌ها پیدا کرده است. اما تمامی این دستگاه‌ها برای کار در شرایط عادی طراحی و ساخته شده‌اند و توانایی عملکرد در محیط‌های خاص و یا شرایط سخت را که حتی فراتر از توانایی‌های استانداردهای IP68 و MIL-STD810G است را ندارند.

تبلت دل لتیتیود 7212

دستگاه‌هایی مانند تبلت دل لتیتیود 7212 با توجه به پوشش‌های محافظ در برابر ضربات، تغییرات حرارتی و آب، عمر طولانی داشته اما با توجه به رشد سریع و معرفی روزبه‌روز تکنولوژی‌های جدید، توانایی ماندگاری زیادی نداشته و به سرعت از رده خارج خواهند شد.

البته نکته قابل توجه در مورد تبلت دل لتیتیود 7212 این مساله است که این دستگاه برای به‌روزرسانی‌های آتی محیا بوده و به پورت‌ها و درگاه‌های افزایشی مجهز شده است.

این دستگاه قابلیت اتصال و نصب در خودرو را نیز داشته و با استفاده از اتصالات موقتی (Pogo Pins) توانایی استفاده از کیبورد و ماوس را نیز برای کاربر فراهم می‌کند. زاویه دید 180 درجه‌ای تبلت دل لتیتیود 7212 نیز بهترین دید را برای کاربر فراهم خواهد کرد. تکنولوژی صفحه نمایش لمسی آن نیز به گونه ایست که قابلیت کار با دستکش را نیز به کاربر می‌دهد.

مشخصات فنی تبلت دل لتیتیود 7212

به منظور توانایی انجام وظیفه در شرایط خاص، این شرکت آمریکایی، تبلت دل لتیتیود 7212 را طراحی و به بازار عرضه کرده است. البته هنوز اطلاعاتی از مشخصات دقیق، قیمت و یا سخت افزار این دستگاه فاش شده است. اما بر اساس شنیده‌ها تبلت دل لتیتیود 7212 در گونه‌های مختلف عرضه شده و کاربران قادر به انتخاب پردازنده‌های نسل ششم و هفتم Core i3 تا Core i7 خواهند بود.

حافظه قابل استفاده نیز مابین 8 گیگابایت تا 16 گیگابایت بوده و تبلت دل لتیتیود 7212 قابلیت تجهیز به هارد دیسک داخلی M.2 SSD تا 2 ترابایت را خواهد داشت.

همچنین تبلت دل لتیتیود 7212 قابلیت تجهیز به نسخه های مختلف از سیستم عامل ویندوز 7 و ویندوز 10 را خواهد داشت. اما تنها نقطه کاستی این دستگاه صفحه نمایش 11.6 اینچی آن بوده که با توجه به اندازه نسبتا کوچک، با وجود کیفیت بالای HD، هماهنگی کاملی با قدرت سخت افزاری این دستگاه ندارد.

 

 

قیمت و زمان عرضه تبلت دل لتیتیود 7212

تبلت دل لتیتیود 7212 در حال حاضر در بازارهای جهانی حضور داشته اما قیمت پایه بسیار بالای 1.899 دلاری (معادل 7 میلیون و 300 هزار تومانی با احتساب دلار 3.850 تومانی در زمان نگارش) آن را از دسترس بسیاری از خریداران خارج کرده و تنها تجار و صاحبان مشاغل توانایی استفاه از آن را خواهند داشت.

منبع : SlashGear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر