;
coinex

رونمایی SanDisk از کارت حافظه میکرو اس دی 400 گیگابایتی در IFA 2017

کارت حافظه میکرو اس دی 400 گیگابایتیشرکت آمریکایی سن دیسک (SanDisk) از حجیم ترین کارت حافظه مایکرو اس دی (Micro SD) موجود در بازارهای جهانی با ظرفیتی معادل 400 گیگا بایت در نمایشگاه IFA 2017 برلین رونمایی نمود.

شرکت سن دیسک مرزهای کارت های حافظه را به جلو رانده و با ارائه کارت حافظه میکرو اس دی 400 گیگابایتی خود، عنوان حجیم ترین کارت حافظه میکرو اس دی جهان را به خود اختصاص داده است. سال گذشته همین شرکت با معرفی کارت حافظه میکرو اس دی 256 گیگابایتی خود این عنوان را به دست آورده بود.

با ارائه این نمونه جدید، کاربران دیگر نگرانی بابت کمبود فضا در گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های دیجیتال و یا هر دستگاه دیگری که قابلیت استفاده از این نوع کارت حافظه را دارد، نخواهند داشت. البته با توجه به این مساله که گوشی های هوشمند توانایی استفاده از کارت‌های حافظه تا ظرفیت 2 ترابایت را دارند، دستگاه‌هایی مانند  ال جی وی 30 و یا سونی اکسپریا ایکس زد 1 نیز قابلیت استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی 400 گیگابایتی سن دیسک را خواهند داشت.

مشخصات کارت حافظه میکرو اس دی 400 گیگابایتی سن دیسک

کارت حافظه میکرو اس دی 400 گیگابایتی علاوه بر حجم بالا، سرعت انتقال داده بالایی نیز دارد. این کارت توانایی جابجایی 100 مگابایت اطلاعات را در ثانیه داشته که برای ضبط ویدئوها با کیفیت 4K مناسب بوده و دیگر نیازی به استفاده از حافظه محدود داخلی دوربین های دیجیتال و یا گوشی های هوشمند نخواهد بود.

از لحاظ انتقال اطلاعات نیز کارت حافظه میکرو اس دی 400 گیگابایتی براساس اعلام شرکت سن دیسک، توانایی جابجایی در حدود 1.200 عکس در دقیقه را داشته که رقم مناسبی به حساب می‌آید.

کارت حافظه میکرو اس دی 400 گیگابایتی علاوه بر موارد اشاره شده، با پشتیبانی از استانداردهای A1 App Performance Class، این امکان را به کاربر داده که اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای نصب شده را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به نمونه‌های عادی اجرا نماید.

قیمت

شرکت سن دیسک کارت حافظه میکرو اس دی 400 گیگابایتی خود را با ضمانتی 10 ساله عرضه خواهد کرد و برچسب قیمت آن نیز در حدود 249 دلار (معادل 980 هزار تومان با احتساب دلار 3.850 تومانی در زمان نگارش) خواهد بود.

البته این قیمت مانند کارت‌های حافظه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی در ابتدای عرضه به بازار، در چند ماهه پس از عرضه دچار افت خواهد شد و قیمت معقولی به خود خواهد گرفت. به طور مثال کارت حافظه اس دی 256 گیگابایتی در ابتدای عرضه با قیمت مشابه 249 دلار (معادل 980 هزار تومان) به فروش می‌رسید ولی در حال حاضر قیمتی در حدود 100 دلار (معادل 385 هزار تومان) دارد.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع : AndroidHeadLine

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر