;
coinex

دهمین سالگرد آیفون و دستگاهی که آیفون ایکس یا آیفون ادیشن نامیده می‌شود!

دهمین سالگرد آیفون و دستگاهی که آیفون ایکس یا آیفون ادیشن نامیده می‌شود!
آیفون ایکس (iPhone X) نام گوشی پرچمدار بعدی اپل خواهد بود. این موضوع کمی گیج کننده است، اما اپل به احتمال بسیار زیاد به جای آیفون 8، نام آیفون ایکس را برای محصول جدید خود انتخاب کرده است.

iCulture یک وب سایت هلندی است. در این وب‌سایت که منبع خبری thenextwe  قرار گرفته، آمده است که؛ دستگاهی که به مناسبت دهمین سالگرد آیفون خودنمایی می‌کند، آیفون ایکس نامیده خواهد شد. جالب است که آیفون 8 هم وجود خواهد داشت، اما نه آن مدلی که تاکنون فکر می‌کردیم.

وب سایت iCulture ادعا می‌کند منبعی که نام آیفون X را فاش کرده، یک منبع معتبر و قابل اعتماد است. این خبر از اطلاعات اعلام شده توسط خود اپل در کوپرتینو و در جلسه‌ای که در روز پنجشنبه برگزار شد، به دست آمده است. به iCulture می‌توان اعتماد کرد. منابع این وب سایت پیش از این درباره آیپد پرو 10.5 اینچی نیز اخبار درستی را منتشر کرده بودند.

با این حال ما هنوز نمی‌توانیم درستی این گزارش‌ها را تایید کنیم. غول کوپرتینو معمولا اجازه نمی‌دهد تا اطلاعات آیفون‌های جدیدش به این راحتی قبل از رونمایی رسمی، فاش شود، اما به احتما زیاد آیفون ایکس نام نهایی برای این محصول جدید است.

آیفون ایکس یا آیفون ادیشن؟

آیفون ایکس یا آیفون ادیشن؟

از همان ابتدا و با انتشار شایعات اولیه مشخص شد که آیفون‌های امسال اپل از استراتژی نام‌گذاری معمول اپل برای آیفون تبعیت نکرده و آیفون 7 اس خوانده می‌شوند. سال 2017 میلادی دهمین سالگرد آیفون اصلی است. 10 سال از تول آیفون گذشته است و مسلما غول کوپرتینو برای جشن گرفتن این مناسبت، برنامه‌های ویژه‌ای خواهد داشت.

آیفون ادیشن (iPhone Edition) و یا آیفون ایکس نام‌هایی هستند که از ابتدا نیز در شایعات مختلفی شنیده می‌شد؛ اما به هر دلیلی، منابع مختلف خبری –این موضوع شامل حال تکراتو نیز می‌شود- نام آیفون 8 را برجسته تر کرده و بیشتر از این نام استفاده کرده‌اند.

آیفون ایکس به نظر می‌رسد که نام‌گذاری مناسب‌تری باشد. با گذشت 10 سال از زمان تولید اولین آیفون، به نظر می‌رسد که اپل نسل‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و آیفون ایکس به خوبی می‌تواند این موضوع را بیان کند. از سوی دیگر حرف X در Mac OS X نیز دیده می‌شود. البته آیفون ادیشن همچنان به عنوان یک گزینه محتمل دیگر، مطرح است. به گزارش 9to5Mac برخی از سازندگان قاب گوشی‌های هوشمند گمان می‌کنند که نام آیفون جدید اپل iPhone Edition است.

در هر صورت انتظار می‌رود که در کنار این آیفون خاص و منحصر به فرد، اپل از دو مدل آیفون دیگر نیز رونمایی کند. آیفون‌هایی که احتمالا از طراحی بدون حاشیه بهره‌ای نبرده‌اند. شاید بهتر باشد که بگوییم این دستگاه‌های جدید، محصولاتی هستند که چندان اهمیتی ندارند. دستگاه‌هایی که تاکنون با اسم آیفون 7 اس و آیفون ایس پلاس شناخته می‌شدند، اما به گزارش iCulture این آیفون‌ها می‌توانند با نام آیفون خودنمایی کنند.

بر اساس گزارش‌هایی که از قبل منتشر شده، غول کوپرتینو با برگزاری رویدادی در دوازدهم سپتامبر (21 شهریورماه) آیفون جدید خود را معرفی کرده، در 15 سپتامبر (24 شهریور) پیش فروش آن را آغاز می‌کند و در 22 سپتامبر (31 شهریور) این دستگاه را به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد. آیفون ادیشن، آیفون ایکس یا آیفون 8 و یا شاید هر اسم دیگری که برای این محصول جدید انتخاب شود، به زودی رخ نشان داده و به تمامی شایعات پایان می‌دهد.

.

منبع: thenextweb

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر