;
coinex

اپل در رویداد 21 شهریور 5 محصول جدید خود را معرفی می‌کند

اپل در رویداد 21 شهریور 5 محصول جدید خود را معرفی می‌کند
رویداد 21 شهریور ماه اپل به طور رسمی تایید شده و این کمپانی بزرگ کوپرتینویی قصد دارد تا در آن روز از 5 محصول جدید خود رونمایی کند.

دعوتنامه‌های رسمی اپل ارسال شده و در آن به خوبی می‌توان دید که این مراسم معرفی برای تاریخ دوازدهم سپتامبر (21 شهریورماه) برنامه ریزی شده است. رویداد ویژه اپل برای اولین بار در سالن آمفی تئاتر استیو جابز برگزار می‌شود. این سالن به تازگی در پارک جدید اپل ساخته شده و به نظر می‌رسد که از این پس مراسم معرفی محصولات جدید اپل در آن انجام شود.

شایعات نشان می‌دهد که اپل در آن روز از سه آیفون جدید خود رونمایی خواهد کرد. آیفون‌هایی که گفته می‌شد، آیفون 7 اس، آیفون 7 اس پلاس و آیفون 8 باشد، هر چند که به تازگی و با انتشار خبرهایی جدید، به نظر می‌رسد که اپل نام‌‌های دیگری برای گوشی‌های خود انتخاب کرده است.

آیفون 8 که به مناسبت جشن ده سالگی آیفون به بازار عرضه می‌شود، به احتمال بسیار زیاد آیفون ایکس نامیده خواهد شد و گوشی‌های دیگر نیز آیفون 8 و آیفون 8 پلاس هستند.

آیفون ایکس اولین گوشی هوشمند اپل است که با صفحه نمایش اولد خودنمایی می‌کند. این گوشی پرچمدار جدید دارای یک نمایشگر تمام صفحه بوده، از چیپست اپل A 11 قدرت گرفته و مدیریت نرم افزاری آن بر عهده سیستم عامل iOS 11 خواهد بود. بر اساس شایعات، سنسور تاچ آدی احتمالا جای خود را به یک سنسور تشخیص چهره سه بعدی خواهد داد.

از دیگر ویژگی‌های جذاب آیفون X می‌توان به وجود باتری L شکل و تکنولوژی شارژ بی سیم اشاره کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه در نسخه‌های 64 گیگابایت، 256 گیگابایت و 512 گیگابایت عرضه شود. پیش بینی می‌شود که بالاترین نسخه آن چیزی در حدود 1400 دلار قیمت داشته باشد. پیش فروش آیفون‌های جدید اپل از 15 سپتامبر (24 شهریور) آغاز شده و در 22 سپتامبر (31 شهریور) به بازار عرضه شود.

البته این تنها محصولات معرفی شده غول کوپرتینو در آن روز نخواهد بود. دو محصول دیگر همزمان با آیفون‌های جدید اپل رخ نشان می‌دهند. ساعت هوشمند اپل واچ 3 که به یک تراشه LTE مجهز خواهد بود و همچنین تلویزیون اپل که از وضوح 4K پشتیبانی می‌کند، دو محصول دیگر معرفی شده در آن روز هستند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر