;
coinex

سیری، دستیار صوتی آیفون 8 از طریق کلید پاور فعال می‌شود

دستیار صوتی آیفون 8
قبلا برای فعال کردن سیری، دستیار صوتی محصولات اپل، به راحتی و با نگه داشتن دکمه هوم می‌توانستیم از امکانات این هوش مصنوعی بهره ببریم، اما گویا دستیار صوتی آیفون 8 به گونه دیگری فعال می‌شود!

راه دیگر این بود که با صدا زدن و گفتن عبارت «هی سیری» این تکنولوژی را فعال کنیم. سوالی که به وجود می‌آید این است که حالا با حذف شدن این دکمه در آیفون 8 چگونه به سیری دسترسی پیدا کنیم؟

آقای گیلهرم رمبو به تازگی در سورس کدهای آیفون جدید به اطلاعات جالبی دست پیدا کرده است. براساس این اطلاعات، از این به بعد دکمه پاور دستگاه راه ارتباطی ما با دستیار صوتی آیفون 8 خواهد بود؛ البته این طور به نظر می‌رسد که این روش از سر ناچاری پیاده سازی شده و احتمالا اپل ترجیح می‌دهد کاربران از همان روش «هی سیری» استفاده کنند!

همین حالا هم مسئولیت‌های زیادی روی دوش دکمه پاور آیفون قرار دارد. به لطف این دکمه می‌توان صفحه را خاموش/روشن کرد، تلفن همراه را خاموش نموده و در موارد اورژانسی (قابلیت جدیدی که در iOS 11 معرفی شد) از این کلید بهره برد.

هنوز هیچ کدام از این اطلاعات قطعی نبوده و به طور رسمی تایید نشده‌اند. اپل در تاریخ 12 سپتامبر رویداد خود را برگزار خواهد کرد و باید تا آن روز صبر کنیم و ببینیم بالاخره آیفون بعدی به چه شکل خواهد بود.

.

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر