;
coinex

حداکثر قیمت آیفون 8 اپل 1200 دلار تخمین زده شد؛ آیفون جدید بالاترین قیمت را دارد

حداکثر قیمت آیفون 8 اپل 1200 دلار تخمین زده شد؛ آیفون جدید بالاترین قیمت را دارد!

آیفون جدید اپل به زودی در معرض عموم قرار می‌گیرد؛ یک منبع خبری معتبر اخیرا گفته است که قیمت آیفون 8 در مدل پایه 999 دلار و در مدل پیشرفته 1200 دلار است.

چند منبع خبری تا به حال گفته‌اند که آیفون 8 بالاترین قیمت را در میان آیفون‌هایی که تا به حال وارد بازار شده‌اند، دارد. اپل هنوز خبرها و شایعه‌هایی را که در حال حاضر در مورد حداکثر قیمت آیفون 8 در فضای مجاز منتشر شده، تایید نکرده است با وجود این منابع خبری معتقدند که این محصول در مدل پایه با یک برچسب قیمت 999 دلاری و در مدل پیشرفته با یک برچسب قیمت 1200 دلاری عرضه می‌شود.

از آنجایی که گفته شده که مدل پایه این محصول 999 دلار قیمت دارد، می‌توان انتظار داشت که مدل مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی این گوشی هوشمند با قیمت 1099 دلار و مدل مجهز به حافظه 512 گیگابایتی با قیمتی معادل 1199 دلار وارد بازار شود زیرا کوپرتینو آیفون‌های قبلی خود را نیز با همین الگوی قیمتی وارد بازار کرده است.

بنجامین گسکین تا به حال اطلاعات دقیقی را در مورد محصولات سازنده مشهور آمریکایی منتشر کرده است. وی اطلاعات موجود در زمینه قیمت آیفون اپل 8 را نیز تایید کرده و گفته است که آیفون جدید با قیمتی معادل 1199 دلار وارد بازار می‌شود.

آنچه که بیشتر از این قیمت اهمیت دارد این است که اپل به احتمال زیاد مدل مجهز به حافظه 512 گیگابایتی این گوشی هوشمند را نیز وارد بازار می‌کند؛ حرکتی که به دلیل افزایش حجم فیلم‌ها و عکس‌های گوشی‌های پیشرفته موجود در بازار و عدم پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD توسط گوشی‌های آیفون برای کاربران علاقمند به این محصول اهمیت زیادی دارد.

آیفون 8 قرار است که در تاریخ 21 شهریور (12 سپتامبر) در معرض عموم قرار بگیرد. طبق اطلاعات موجود پروسه پیش فروش این گوشی هوشمند از تاریخ 24 شهریور (15 سپتامبر) شروع می‌شود. اگر که اپل روال قبلی خود را طی کند، می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند یک هفته بعد از شروع پروسه پیش فروشش، در تاریخ 31 شهریور (22 سپتامبر)، وارد بازار شود.

اطلاعات دقیق مرتبط با مکان‌های عرضه و قیمت این محصول در رویدادی که قرار است در تاریخ 21 شهریور برای رونمایی از این گوشی هوشمند برگزار شود، منتشر می‌گردد.

داده فیلى، وبلاگى که مى توانید در مورد بازاریابى محتوایى و تبلیغات آنلاین در آن بخوانید، حامى تکراتو براى پوشش نمایشگاه IFA 2017

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر