;
coinex

لنوو کی 8 پلاس با یک دوربین دوگانه و باتری قدرتمند رسما معرفی شد

لنوو کی 8 پلاس با یک دوربین دوگانه و باتری قدرتمند رسما معرفی شد

لنوو امروز از گوشی کی 8 پلاس (K8 Plus)، هشتمین عضو از خانواده گوشی‌های سری کی (K) خود، در یک رویداد مطبوعاتی در شهر دهلی نو، رونمایی کرد. با تکراتو همراه شوید.

سازنده چینی در رویدادی که امروز برای معرفی این گوشی هوشمند برگزار شد، در مورد 8 ویژگی از ویژگی‌های منحصر بفرد این محصول مطالبی را در اختیار منابع خبری گذاشت. در این مطلب به شرح این ویژگی‌ها پرداخته شده است.

دوربین دوگانه اصلی کی 8 پلاس

گوشی جدید لنوو از یک دوربین دوگانه اصلی عمودی به یک سنسور اصلی پیورسل پلاس (Purecell Plus) سیزده مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 برای گرفتن جزییات تصاویر و یک سنسور 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 برای درک عمق تصویر مجهز است. این دو دوربین اثر بوکه را نیز بر روی عکس‌های کاربر اعمال می‌کنند.

کی 8 پلاس

سیستم عامل اندروید خام کی 8 پلاس

گوشی لنوو کی 8 پلاس سیستم عامل خام اندروید 7.1.1 نوقا را بر روی خود دارد، به این معنی که سازنده چینی هیچ نرم افزار جداگانه‌ای را به جز برنامه‌های ارائه شده به همراه این سیستم عامل توسط گوگل، بر روی گوشی جدیدش نصب نکرده است؛ البته باید به این نکته هم اشاره کرد که گوشی کی 8 پلاس برخلاف شیائومی می ای 1 (mi A1) که چند روز پیش در هند معرفی شد، از خانواده گوشی‌های اندروید وان (Android One) گوگل محسوب نمی‌شود.

کی 8 پلاس

کارایی کی 8 پلاس

سازنده چینی در ساخت گوشی جدیدش از دو پورت نانو سیم کارت، یک پردازشگر هشت هسته‌ای 2.6GHz مدیاتک هلیو پی 25 ساخته شده با استفاده از فناوری 16 نانومتری، رم 3 گیگابایتی و پورت کارت حافظه میکرو اس‌دی استفاده کرده است. تراشه هلیو پی 25 دمای کمی را تولید می‌کند و راندمان عملکرد باتری را نیز افزایش می‌دهد.

لنوو امروز در رویداد خود اعلام کرد که این پردازشگر می‌تواند بدون کوچک‌ترین افزایش دمایی بازی‌های دارای ویژگی‌های گرافیکی سنگین را اجرا کند. هلیو پی 25 از نظر امتیازات بنچمارک نسبت به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 625 که در گوشی‌های شیائومی ردمی نوت 4 (Redmi Note 4) و موتورولا موتو جی 5 پلاس (Moto G5 Plus) به کار رفته است نیز در رده بالاتری قرار دارد.

گوشی جدید لنوو، پورت یو اس بی او تی جی (OTG) و قابلیت اتصالی 4 جی VoLTE را هم پشتیبانی می‌کند.

کی 8 پلاس

کی 8 پلاس

دوربین سلفی کی 8 پلاس

لنوو کی 8 پلاس امروز با یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی 84 درجه واید انگل مجهز به دیافراگم f/2.0 و پارتی فلش در معرض عموم قرار گرفت. این دوربین حالت‌های تصویربرداری پرو (Pro) و بیوتیفای (Beautify) را نیز در خود دارد، از این رو می‌تواند تصاویر سلفی بهتری را در اختیار کاربرش بگذارد.

کی 8 پلاس

نمایشگر کی 8 پلاس

یکی دیگر از سخت افزارهای‌های منحصر بفرد به کار رفته در گوشی جدید سازنده چینی، نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی IPS آن است. این نمایشگر زاویه دید 178 درجه را پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این یک لایه محافظتی کورنینگ گوریلا گلس را نیز بر روی خود دارد که می‌تواند لکه‌های انگشت دست کاربر را رفع کند.

کی 8 پلاس

طراحی کی 8 پلاس

لنوو در ساخت بدنه گوشی جدیدش از یک ورق آلومینیومی سری 5000 استفاده کرده است. کی 8 پلاس از یک پنل پشتی منحنی شکل بهره می‌برد؛ این پنل یک اسکنر اثر انگشت را در زیر سنسورهای دوربین اصلی گوشی در خود جای داده است. سازنده چینی گفته است که گوشی جدیدش را در دو رنگ مشکی مات و طلایی روشن وارد بازار می‌کند.

کی 8 پلاس

کی 8 پلاس

قابلیت‌های چند رسانه‌ای کی 8 پلاس

گوشی‌های سری کی لنوو بهترین قابلیت‌های چندرسانه‌ای را در ازای قیمت پرداختی خود در اختیار کاربران می‌گذارند و کی 8 پلاس هم از این قاعده جدا نیست. این گوشی هوشمند صدای 360 درجه دالبی اتموس (Dolby Atmos) را پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این به یک کلید اختصاصی پخش کننده موسیقی هم مجهز شده است.

گوشی جدید لنوو همچنین می‌تواند به واسطه قابلیت تیتر مکس (TheaterMax) خود کاربر را قادر سازد تا به کمک یک هدست معمولی واقعیت مجازی یک تجربه سینمای مجازی بهتر را کسب کند.

کی 8 پلاس

باتری کی 8 پلاس

یکی دیگر از نقاط قوت گوشی جدید لنوو ظرفیت باتری این محصول است؛ این گوشی هوشمند به یک باتری 4,000mAh مجهز شده است و طبق اطلاعات منتشر شده توسط سازنده‌اش می‌تواند امکان 13 ساعت وب گردی از طریق وای فای، 20 ساعت پخش فیلم و 100 ساعت پخش موسیقی از طریق هدفون را برای کاربرش فراهم سازد. باتری کی 8 پلاس این گوشی هوشمند را به مدت 2 روز فعال نگه می‌دارد.

قیمت و زمان عرضه کی 8 پلاس

سازنده چینی گفته است که گوشی میان‌رده جدیدش را از تاریخ 16 شهریور (7 سپتامبر) با قیمت 172 دلار وارد بازار می‌کند.

کی 8 پلاس

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر