;
coinex

تصاویری از جعبه خرده فروشی گوشی شیائومی می نوت 3 منتشر شد؛ اسنپدراگون 660 تایید می‌شود

گوشی شیائومی می نوت 3
پس از گزارشاتی که درباره گوشی شیائومی می نوت 3 در یک روز گذشته منتشر شد، اکنون تصاویری واقعی از جعبه خرده فروشی این دستگاه در فضای آنلاین خودنمایی کرد.

تصاویر جعبه شیائومی می نوت 3 توسط mmddj_china@ در توییتر منتشر شده است و در کنار آن برخی از مشخصات این دستگاه نیز ظاهر شد.

تصاویر جعبه شیائومی می نوت 3 توسط mmddj_china@ در توییتر منتشر شده است و در کنار آن برخی از مشخصات این دستگاه نیز ظاهر شد.

جعبه این دستگاه در رنگ بندی مشکی جلوه کرده و کاملا مهر و موم شده است؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که این دستگاه ارسال شده برای فروشگاه‌های شیائومی بوده که پیش از رونمایی رسمی این دستگاه به دست آنان رسیده است. هیچ تصویری از این گوشی دیده نمی‌شود. تنها گوشی دیگری که شبیه به این جعبه دیده شد، شیائومی ردمی نوت 5 ای است.

عکس دوم که از پشت این جعبه گرفته شده، جزئیات مربوط به این دستگاه را نشان می‌دهد. مهمترین ویژگی که در لیست مشخصات شیائومی می نوت 3 دیده می‌شود، وجود پردازنده اسنپدراگون 660 کوالکام است. از دیگر مشخصات کلیدی این اسمارت فون که در این عکس به تصویر کشیده شده، می‌توان به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

علاوه بر این، تصویر منتشر شده از این جعبه نشان می‌دهد که در پنل پشتی گوشی شیائومی می نوت 3 یک دوربین دوگانه قرار گرفته و در جلو یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. به احتمال بسیار زیاد این اسمارت فون فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری است یک آداپتور پورت یو اس بی نوع C به جک هدفون به همراه این دستگاه، درون جعبه قرار گرفته است.

تیزرهایی که اخیرا از شیائومی برای رویداد یازدهم سپتامبر (20 شهریور) منتشر شده، نشان می‌دهد که در کنار رونمایی از شیائومی می میکس 2، گوشی شیائومی می نوت 3 نیز معرفی خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر