;
coinex

انیموجی؛ با حرکات صورت در آیفون 8، به ایموجی‌ها جان بدهید!

انیموجی

پس از لو رفتن اطلاعات جدیدی از نسخه طلایی آی او اس 11 که مختص آیفون 8 طراحی شده است؛ حالا کم کم اخبار مختلفی به بیرون درز پیدا می‌کنند. یکی از این ویژگی‌های جالب، قابلیت سنسورهای سه بعدی آیفون جدید است که به کمک آن می‌توان به ایموجی‌ها تحرک بخشید!

تشخیص چهره انیموجی
تشخیص چهره انیموجی

براساس اطلاعات به دست آمده از نسخه طلایی، قابلیت جدیدی که با نام «انیموجی» (ترکیب انیمیشن و ایموجی، Animoji) شناخته می‌شود، در انحصار آیفون 8 خواهد بود. کاربران با این برنامه می‌توانند بر اساس حالت‌های چهره خود، ایموجی‌ها را متحرک ساخته و از آن‌ها در آی‌مسج استفاده کنند.

برای این که راحت‌تر متوجه این سیستم جالب شوید، از شما دعوت می‌کنیم به این لینک رفته و طرح اولیه را مشاهده نمایید.

طبق صحبت‌های استیو اسمیت، با سنسورها و دوربین آیفون 8 می‌توان ایموجی‌های میمون، روبات، خوک، گربه، کیک یزدی!، مرغ، سگ، روباه و چندین طرح دیگر را متحرک کرد.

عکس دیگری که از این سیستم منتشر شده بود دامنه تشخیص چهره آیفون جدید را نشان می‌دهد. با تکنولوژی دقیقی که مشاهده می‌کنیم، صورت به طور کامل اسکن شده و در انیموجی پیاده سازی می‌شود.

ابروی چپ و راست، گونه‌ها، چانه، چشم‌ها، فک، لب‌ها و دهان به صورت کامل تشخیص داده می‌شوند.

احتمالا تا آخر هفته اطلاعات دیگری از نسخه طلایی iOS 11 نیز لو خواهد رفت؛ اما قبل از آن لازم است اشاره کنیم که اپل در تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریورماه) همایشی برای معرفی آیفون‌‌های جدید برگزار می‌کند.

منبع: MacRumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر