;
coinex

آیفون X و آیفون 8 پلاس، 3 گیگابایت رم خواهند داشت

ظاهر احتمالی آیفون X اپل

امروز که تنها یک روز با سه‌شنبه‌ی بزرگ اپل فاصله داریم اخبار تازه‌ای در مورد میزان حافظه‌ی رم آیفون‌های جدید منتشر شده است. در ادامه با تکراتو همراه شوید.

هر روز که به رونمایی آیفون‌های جدید اپل نزدیک می‌شویم، جزئیات بیشتری از این محصولات فاش می‌شوند، همان‌طور که جمعه گذشته برخی ویژگی‌های آی او اس 11 به بیرون درز کرد، امروز نیز اطلاعات تایید شده‌ای از میزان رم سه آیفونی که فردا معرفی خواهند شد، به دست ما رسیده است.

آیفون ایکس که نمایشگری 5.8 اینچی با پنل اولد (OLED) خواهد داشت و آیفون 8 پلاس که نمایشگری 5.5 اینچی دارد، هردو به 3 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهند بود. این در حالی است که آیفون 8 با نمایشگر 4.7 اینچی خود تنها 2 گیگابایت رم خواهد داشت.

این اطلاعات با اخبار قبلی که توسط یکی از تحلیلگران قابل اعتماد KGI منتشر شده بود کاملا مطابقت دارد، زیرا این منبع نیز ادعا کرده بود دو دستگاه بزرگ‌تر اپل 3 گیگابایت رم و دستگاه کوچک‌تر این شرکت 2 گیگابایت رم خواهد داشت.

به علاوه این منبع در آن زمان مدعی شده بود که سرعت عملکرد رم‌های محصولات جدید اپل نسبت به آیفون 7 حدود 10 تا 15 درصد افزایش خواهند داشت، که البته این خبر هنوز تایید نشده است.

در حال حاضر آیفون 7 پلاس برای اینکه بتواند از دوربین دوگانه‌ی این محصول پشتیبانی کند به 3 گیگابایت حافظه رم مجهز است، اما آیفون 7 تنها از 2 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. آیفون X و آیفون 8 پلاس نیز هردو دوربین دوگانه خواهند داشت و ضمنا همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید شکل قرارگیری دوربین‌های آیفون ایکس به‌صورت عمودی تغییر یافته است.

تصویر پنل پشتی آیفون X در مقایسه با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس
تصویر مدل ساختگی آیفون X

اپل در مراسم فردا از سه آیفون جدید خود رونمایی خواهد کرد که اسامی آن‌ها نیز اوایل هفته کاملا تایید شدند. پرچم‌دار این شرکت که برای اولین بار به یک نمایشگر 5.8 اینچی با پنل اولد مجهز شده است، آیفون ایکس نام خواهد داشت. این در حالی است که دو محصول دیگر این شرکت که به نمایشگرهای 5.5 و 4.7 اینچی با پنل‌های استاندارد ال‌سی‌دی مجهز شده‌اند، مشابه آنچه در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شاهد بودیم، به ترتیب با نام‌های آیفون 8 پلاس و آیفون 8 معرفی خواهند شد.

طی چند روز گذشته جزئیات فراوانی از آیفون ایکس منتشر شده که از این میان می‌توان به بهره‌مندی از فیس آی دی (Face ID)، پشتیبانی سیستم پرداخت آنلاین اپل از فیس آی دی، استیکرهای انیمیشنی موسوم به انیموجی و نوار وضعیت دو بخشی در این محصول متفاوت اپل اشاره کرد.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر