;
coinex

باتری 3,500mAh می نوت 3 فناوری شارژ سریع 3.0 کوالکام را پشتیبانی می‌کند

باتری 3,500mAh می نوت 3 فناوری شارژ سریع 3.0 کوالکام را پشتیبانی می‌کند!

شیائومی امروز از گوشی می نوت 3 (Mi Note 3) در کنار چند محصول دیگر خود رونمایی کرد؛ در این مطلب به ارائه جزییات جدیدی در مورد این گوشی هوشمند پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه شوید.

شیائومی می نوت 3 در واقع همان شیائومی می 6 پلاس (Mi 6 Plus) است که تا به حال چندین منبع خبری جزییاتی را در مورد آن منتشر کرده‌اند؛ بسیاری از منابع خبری معتقد هستند که این محصول به عنوان جایگزینی برای یکی از گوشی‌های پرچمدار سال 2016 سازنده چینی معرفی شده است. این گفته تا حدی صحت دارد با وجود این باید در نظر گرفت که می نوت 3 در حقیقت به عنوان جدیدترین فبلت سری می نوت شیائومی معرفی شده است و در مقایسه با فبلت قبلی این سازنده از یک پردازشگر ضعیف‌تر بهره می‌برد.

صرف نظر از این که گوشی شیائومی می نوت 3 به چنین پردازشگری مجهز شده است باید در نظر داشت که سازنده چینی این محصول را به عنوان یک فبلت که در تمام طول روز می‌تواند فرامین مورد نظر کاربرش را انجام دهد، ارائه کرده است به همین دلیل چندان تعجب برانگیز نیست که شیائومی در ساخت این گوشی هوشمند از یک باتری قدرتمند استفاده کرده است.

طبق اطلاعات منتشر شده می نوت 3 از یک باتری 3,500mAh بهره می‌برد که می‌تواند به مدت یک روز کامل نمایشگر 5.5 اینچی این گوشی را روشن نگه دارد. شیائومی در ساخت این مدل هم مانند فبلت قبلیش از یک باتری جدانشدنی استفاده کرده است، به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که جایگزین سازی این باتری چالش‌های خاص خود را داشته باشد اگرچه که هنوز مشخص نیست که هزینه تعویض این باتری چقدر است؛ البته برخی از منتقدان احتمال داده‌اند که کاربر برای جایگزین سازی این باتری باید مبلغی در حدود 40 دلار را بپردازد زیرا قطعات یدکی گوشی‌های برند شیائومی قیمت چندان گرانی ندارند.

فبلت جدید شیائومی سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری MIUI 9 سازنده چینی را نیز بر روی خود دارد؛ این رابط کاربری در مقایسه با نسخه‌های قبلی MIUI تا حد زیادی ارتقاء داده شده است از این رو می‌تواند در کنار پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 660 به کار رفته در می نوت 3 تا حد زیادی راندمان باتری این فبلت رده متوسط را افزایش دهد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که باتری می نوت 3 فناوری شارژ سریع 3.0 کوالکام را نیز پشتیبانی می‌کند و از طریق یک پورت یو اس بی نوع سی شارژ می‌شود.

می نوت 3

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر