;
coinex

شیائومی می نوت 3 از فردا روانه بازار چین خواهد شد

کمپانی چینی شیائومی امروز طی همایشی به معرفی مدل‌های جدید شیائومی نوت 3 و شیائومی می میکس 2 پرداخت. از فردا 12 سپتامبر (21 شهریورماه)، شیائومی نوت 3 در دسترس چینی‌ها قرار خواهد گرفت. البته به خاطر قانون وضع شده‌ی عجیب این شرکت، هر فرد تنها می‌تواند یک گوشی از این مدل را به نام خود خریداری کند.

قیمت شیائومی می نوت 3
قیمت شیائومی می نوت 3

سومین فرزند خانواده می نوت در دو رنگ آبی و مشکی عرضه شده و با این حال 3 مدل متفاوت خواهد داشت. تمامی گوشی‌های نوت 3 رم 6 گیگابایتی داشته و از نظر حافظه داخلی به دو دسته 64 و 128 گیگابایتی تقسیم می‌شوند. نسخه مشکی با 64 گیگابایت حافظه، قیمت 384 دلاری داشته و برای مدل 128 گیگابایتی باید حدود 445 دلار خرج کنید! رنگ آبی گران‌ترین مدل موجود است و فقط با حافظه 128 گیگابایتی و قیمتی بالغ بر 460 دلار در دسترس خواهد بود.

در حال حاضر نسخه 64 گیگابایتی تنها با رنگ مشکی عرضه خواهد شد و شیائومی برنامه‌ای برای انتشار رنگ آبی ندارد. پس اگر رنگ آبی را می‌خواهید باید به‌اجبار حافظه داخلی بیشتری داشته باشید!

شیائومی می نوت 3 گوشی میان‌رده‌ای است که تقریبا نمونه ضعیف‌تر شیائومی می 6 به شمار می‌رود. این محصول با پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی اسنپدراگون 660 منتشر می‌شود؛ پردازنده‌ای که در میان محصولات کوالکام کاملا معمولی به شمار می‌رود. صفحه نمایش گوشی شیائومی می نوت 3، 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی است و از طریق باتری 3500 میلی آمپری غیر قابل تعویض انرژی خود را تامین می‌کند.

گفتنی است که می نوت 3 دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دارد که برای این رده بسیار عالی است. از آن‌جایی که شیائومی نشان داده که قصد دارد جا پای اپل بگذارد، می نوت 3 نیز مانند آیفون 7، جک 3.5 میلیمتری صدا ندارد!

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: Android Headlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر