;
coinex

مشخصات آیفون ایکس درز کرد؛ چیپست 2.5 گیگاهرتزی و نمایشگری با رزولوشن بالا

مشخصات آیفون ایکس درز کرد؛ چیپست 2.5 گیگاهرتزی و نمایشگری با رزولوشن بالا
مشخصات آیفون ایکس (iPhone X) در لیست پایگاه داده‌ای یک اپراتور همراه خودنمایی کرد. گفته می‌شود که این دستگاه زیباترین، قوی‌ترین و منحصر به فردترین آیفونی است که تاکنون توسط اپل تولید شده است.

اپل پیش از این هرگز آیفونی با نمایشگر تمام صفحه تولید نکرده است، اما انتظار می‌رود که آیفون ایکس با چنین ویژگی خودنمایی کند. این محصول برای دهمین سالگرد تولد آیفون ساخته شده و از هم اکنون برخی افراد در جلوی فروشگاه‌های اپل برای خرید آن صف تشکیل داده‌اند.

لیست مشخصات آیفون ایکس توسط روس‌ها به اشتراک گذاشته است. لیست منتشر شده، مشخصاتی از این دستگاه را نشان می‌دهد که در دیتابیس یک اپراتور روسی قرار گرفته است. مشخصات آیفون ایکس و نسخه‌های مختلف آن در این لیست به چشم می‌آیند.

لیست مشخصات آیفون ایکس

در لیست مشخصات آیفون ایکس یک صفحه نمایش 5.8 اینچی دیده می‌شود که دارای رزولوشن بالای 1125 در 2436 پیکسل است. بر اساس شایعات منتشر شده، این نمایشگر یک صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه خواهد بود. گفته می‌شود که قیمت آیفون ایکس با برچسب 999 دلاری از مدل پایه آن آغاز می‌شود.

نمایشگر آیفون ایکس یک صفحه نمایش آمولد است. این دستگاه از تراشه اپل ای 11 با حداکثر فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز قدرت گرفته و برای دوربین آن سنسور 12 مگاپیکسلی درج شده است. اشاره‌ای به دوربین دوگانه نشده است، اما بر اساس شایعات گذشته ما می‌دانیم که آیفون X با سیستم دوربین دوگانه خودنمایی خواهد کرد.

گوشی پرچمدار جدید اپل با 3 گیگابایت رم همراه خواهد بود و نسخه‌ای دارد که با 512 گیگابایت حافظه داخلی رخ نشان می‌دهد. برخی منابع خبری، قیمت نسخه 512 گیگابایتی آیفون ایکس را 1199 دلار اعلام کرده‌اند.

رویداد اپل راس ساعت 9 و 30 دقیقه امشب به وقت تهران در کالیفرنیا و در تالار تازه تاسیس استیو جابز در اپل پارک برگزار خواهد شد و در کنار آیفون ایکس دو مدل آیفون جدید دیگر نیز به روی صحنه خواهند رفت. آیفون 8 و آیفون 8 پلاس نام این دو گوشی هوشمند است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر