;
coinex

قبل از معرفی آیفون ایکس اپل، مردم برای خرید آن در صف ایستاده‌اند!

قبل از معرفی آیفون ایکس اپل، مردم برای خرید آن در صف ایستاده‌اند!
امروز برای اپل و دست داران برند سیب گاز زده استیو جابز، روز بسیار بزرگی است. رویداد اپل امروز در کالیفرنیا و در ساعت 9 و 30 دقیقه شب به وقت ایران برگزار خواهد شد و در آن علاوه بر معرفی آیفون ایکس و دو مدل جدید دیگر از آن، محصولات دیگری نیز معرفی خواهند شد.

آیفون ایکس اپل منحصر به فردترین گوشی آیفون در تاریخ کوپرتینویی‌ها خواهد بود. غول تکنولوژی دره سیلیکون ولی، امسال به مناسبت دهمین سالگرد تولید آیفون، محصول ویژه‌ای را در نظر گرفته که با نام آیفون ایکس راهی بازار خواهد شد. یک گوشی هوشمند زیبا که با نمایشگری تمام صفحه و بدون حاشیه خودنمایی می‌کند.

اما جالب اینجاست که قبل از معرفی آیفون ایکس و دیگر مدل‌های جدید آن، برخی از مردم از هم اکنون در جلوی فروشگاه‌های اپل صف بسته‌اند! تصویری که در بالا می‌بینید ورودی اپل استور را در سیدنی استرالیا نشان می‌دهد. مشتاقان این برند برای آنکه بتوانند اولین نفراتی باشند که گوشی آیفون ایکس را دریافت می‌کنند، از همین حالا در جلوی فروشگاه صف تشکیل داده‌اند!

قبل از معرفی آیفون ایکس اپل، مردم برای خرید آن در صف ایستاده‌اند!

این تصویر که توسط یک روزنامه‌نگار در توییتر به اشتراک گذاشته شده، کاربرانی رانشان می‌دهد که دو روز قبل از مراسم رونمایی اپل در جلوی اپل استور در شهر سیدنی استرالیا به انتظار نشسته‌اند. به نظر می‌رسد که این افراد انتظار زیادی از آیفون ایکس اپل دارند.

انتظار می‌رود که اپل در کنار معرفی آیفون ایکس از دو مدل آیفون دیگر خود نیز رونمایی کند. این دستگاه‌ها آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خواهند بود که پیش از این گفته می‌شد با نام‌های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس وارد بازار می‌شوند.

پیش فروش ایفون‌های جدید از پانزدهم سپتامبر (24 شهریور) آغاز شده و به دنبال آن در بیست‌ و دوم سپتامبر برابر با 31 شهریورماه راهی بازار خواهد شد.

البته این احتمال وجود دارد که اپل گوشی آیفون ایکس خود را همزمان با آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به بازار عرضه نکند. برخی منابع به این موضوع اشاره کرده‌اند که آیفون ویژه اپل شاید کمی دیرتر از دو مدل آیفون دیگر خودنمایی کند، اما مطمئنا هر سه دستگاه امروز در مراسم رونمایی اپل به روی صحنه خواهند رفت.

ما امروز در توییتر تکراتو این رویداد را به صورت زنده پوشش می‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید:

همه چیز به صورت زنده از مراسم رونمایی اپل در توییتر تکراتو؛ فردا ۹ و نیم شب


.

منبع: geeky

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر