;
coinex

چهار دوربین در گوشی جدید هواوی خودنمایی می‌کند؛ تاییدیه تنا دریافت شد

چهار دوربین در گوشی جدید هواوی خودنمایی می‌کند؛ تاییدیه تنا دریافت شد
گوشی جدید هواوی توانست تاییدیه آژانس رگولاتوری چین، تنا، را دریافت کند. این دستگاه که با شماره سریال Huawei RNE-Al00 در لیست این سازمان قرار گرفت، می‌تواند همان دستگاهی باشد که با اسم رمز رون (Rhone) چند روز قبل خودی نشان داد.

مطمئنا گوشی جدید هواوی با نام Huawei RNE-Al00 وارد بازار نخواهد شد، ما دقیقا نمی‌دانیم که این دستگاه چه نامی خواهد داشت، هر چند که دو روز قبل در تکراتو مطلبی را منتشر کردیم که دستگاهی با چنین مشخصاتی را هواوی رون معرفی کرده بود. البته این اسم نیز نام نهایی این گوشی جدید هواوی نخواهد بود، بلکه فقط اسم رمزی است که برای این دستگاه انتخاب شده است.

در هر صورت با ظاهر شدن این گوشی در لیست تنا دو مورد روشن است. اول آنکه مشخصاتی از آن آشکار شده و دوم اینکه با قرار گرفتن این اسمارت فون در لیست تنا می‌توان امیدوار بود که این گوشی هوشمند به زودی روانه بازار خواهد شد.

لیست تنا برخی از مشخصات گوشی جدید هواوی را نشان می‌دهد. اول اینکه دستگاه مورد نظر از فلز ساخته شده و یک اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی آن خودنمایی خواهد کرد. کلیدهای فیزیکی در سمت راست آن قرار گرفته و در سمت چپ درگاه سیم کارت دیده می‌شود و این در حالی است که در پنل پشتی یک دوربین دوگانه نیز جلوه می‌کند.

گوشی جدید هواوی گوشی به هیچ عنوان کوچکی نخواهد بود. نمایشگر 5.9 اینچی این موضوع را ثابت می‌کند. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی پلاس) بوده و از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار است. مطمئنا با وجود این نسبت تصویر، نمایشگر 5.9 اینچی آن نسبت به گوشی‌هایی که نسبت تصویر معمول 16 به 9 دارند، کشیده‌تر به نظر خواهد رسید.

این اسمارت فون 4 گیگابایت حافظه رم داشته و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. فضای ذخیره سازی این دستگاه از طریق کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. هواوی  RNE-Al00بر اساس لیست تنا از یک پردازنده هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری 2.36 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد که احتمالا پردازنده‌ای از هایسیلیکون هواوی کرین خواهد بود، هر چند که هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

یک باتری 3240 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه را تامین کرده که البته غیر قابل تعویض خواهد بود. اندروید 7.0 نوقا مدیریت نرم افزاری آن را بر عهده داشته و پوسته Emotion UI به عنوان رابط کاربری بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش می‌بندد.

جذاب ترین ویژگی‌ که در گوشی جدید هواوی دیده خواهد شد، وجود چهار دوربین است. در واقع دو دوربین سلفی که یکی در پنل پشت، نقش دوربین اصلی را بازی خواهد کرد و دوربین دوگانه دیگر که در جلو به عنوان دوربین سلفی آن انجام وظیفه می‌‌کند.

پیکره بندی دوربین دوگانه عقب شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است، در حالی که دوربین دوگانه سلفی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک فلاش LED در بالای دوربین عقب و درست در وسط خط آنتن بالایی دیده می‌شود و لوگوی Huawei در هر دو پنل پشت و جلو حک شده است.

گوشی جدید هواوی در رنگ‌های طلایی و آبی در دسترس کرابران قرار خواهد گرفت. این اسمارت فون با اندازه‌های 7.5 در 75.2 در 156.2 میلی‌متر حدود 164 گرم وزن دارد. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، هنوز مشخص نیست که این دستگاه در هنگام ورود به بازار با چه اسمی نامیده می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که هواوی آن را برای بازار چین ساخته باشد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر