;
coinex

مایکروسافت از ایکس باکس وان اس سفارشی چینسموکرز با طراحی ویژه رونمایی کرد

مایکروسافت از ایکس باکس وان اس سفارشی چینسموکرز با طراحی ویژه رونمایی کردکنسول‌های سفارشی سازی شده چیز تازه‌ای نیستند و شرکت‌ها این دستگاه‌ها را مانند باندل‌ها با بازی‌های مشخصی به فروش می‌رسانند. با این حال، مایکروسافت این بار نسخه سفارشی سازی شده‌ای را به همراه سلبریتی‌ها عرضه کرده است. این شرکت از ایکس باکس وان اس سفارشی چینسموکرز (The Chainsmokers)، گروه موسیقی دو نفره که بیشتر بخاطر آهنگ “نزدیک‌تر” (Closer) شناخته شده‌اند، رونمایی کرد.

این نسخه سفارشی سازی شده Xbox One S قابلیتی ویژه دارد و با ریزپردازنده‌هایی که دارد می‌تواند صدا را به نوری دینامیک تبدیل کند و مانند انچه در تصور مشاهده می‌کنید، بدرخشد.

اندرو تاگارت و الکس پال از گروه د چینسموکرز به Rolling Stone گفته‌اند:

ما واقعا بخاطر همکاری با ایکس باکس در این پروژه و احیای موسیقی خود به روشی جدید، با ترکیب آن با بهترین کنسول بازی جهان، هیجان زده بودیم. می‌دانستیم که این تیم کاری شگفت انگیز خواهد کرد اما وقتی این ایکس باکس وان اس سفارشی را برای اولین بار دیدیم، از طراحی عالی‌اش بسیار شگفت زده شدیم.

این کنسول برای فروش عمومی عرضه نخواهد شد احتمالا بازیکنان معمولی و عموم نمی‌توانند این کنسول را داشته باشند اما Chainsmokers می‌خواهد رقابتی برگزار کند و تا 17 سپتامبر، یک گیمر و طرفدار خوش شانس می‎تواند آن را برنده شود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر