;
coinex

گوگل برگزاری رویدادی در 12 مهر را تایید کرد؛ آیا پیکسل 2 در این روز عرضه می شود؟

گوگل برگزاری رویدادی در 12 مهر را تایید کرد؛ آیا پیکسل 2 در این روز عرضه می شود؟کمپانی گوگل از طریق انتشار یک بیلبورد اعلام کرد که در تاریخ 12 مهر (4 اکتبر) قصد دارد رویدادی را برگزار کند. ایوان بلاس مشهور قبلا مدعی شده بود که گوشی های گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال در 13 مهر ماه (5 اکتبر) کار خود را آغاز می کنند.

به تازگی، بیلبوردی در شهر بوستون به نمایش گذاشته شده که از برگزاری رویداد گوگل در 12 مهر ماه خبر می دهد. بنابراین می توان انتظار داشت که از گوشی های پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 در همین رویداد رونمایی شود.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، کپشن “Ask more of your phone” به معنی “از تلفن خود بیشتر بخواهید” همراه با لوگوی رنگی G و تاریخ 4 اکتبر در این بیلبورد مشاهده می شود. سال گذشته، گوشی های گوگل پیکسل در همین تاریخ معرفی شدند؛ برخی کشورها از جمه هند نیز در 5 اکتبراز این موبایل رونمایی کردند. با این اوصاف، به کار گیری استراتژی مشابه برای این غول تکنولوژی چندان عجیب نیست.

گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال سال گذشته توسط کمپانی اچ تی سی تولید شدند؛ شایعات جدید حاکی از آن هستند که پیکسل 2 نیز توسط همین کمپانی ساخته می شود؛ این در حالیست که تولید پیکسل 2 ایکس ال را کمپانی ال جی به عهده خواهد داشت.

گوشی گوگل پیکسل 2 تاییدیه FCC آمریکا را کسب کرده و گفته می شود که با نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی همراه می شود. یک تراشه اسنپدراگون 835 همراه با رم 4 گیگابایتی تامین قدرت این موبایل را به عهده دارند. حافظه داخلی 64 گیگابایتی این موبایل با نصب میکرو اس دی کارت افزایش می یابد.

یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی تعبیه شده که به جای OIS، از EIS بهره می برد که برای عکسبرداری در نور کم بسیار مناسب است. علاوه بر این، گفته می شود که این موبایل با تاییدیه IP68 همراه بوده که مقاومت دستگاه در برابر آب و خاک را نشان می دهد.

این گوشی های هوشمند به صورت پیش فرض از اندروید 8.1 اوریو و نمایشگر همیشه روشن برخوردار می شوند. جک هدفون استاندارد 3.5 میلی متری نیز احتمالا از این موبایل حذف می شود. شایع شده که اپلیکیشن Google Lens نیز در گوشی پیکسل 2 و پیکسل ایکس ال 2 قرار می گیرد تا کاربر بتواند عکس های پوستر فیلم ها را ثبت کرده، به موسیقی های آن گوشی کند و بلیط تماشای فیلم را نیز بخرد. گفته می شود این موبایل ها همانند اچ تی سی یو 11 به فریم حساس به فشار مجهز می شود.

گوشی پیکسل 2 ایکس ال از نمایشگر 5.99 اینچی کواد اچ دی برخوردار شده و احتمالا همانند ال جی وی 30 با صفحه نمایش فول اسکرین همراه خواهد شد. شایعات مدعی هستند که سایر مشخصات این موبایل به مدل کوچکتر آن شبیه خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر