;
coinex

موسسه KGI پیش بینی خود در مورد فروش گوشی آیفون ایکس را کاهش داد

موسسه KGI پیش بینی خود در مورد فروش گوشی آیفون ایکس را کاهش داد

موسسه KGI پیش بینی خود در مورد فروش گوشی آیفون ایکس را کاهش داد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید.

ماه گذشته، تحلیلگر معروف و سرشناس موسسه KGI یعنی مینگ چی کو (کسی که بهترین افشاگر گوشی آیفون ایکس در سال گذشته بوده)، پیش بینی کرده است که شرکت اپل در سومین فصل از سال 2017 چیزی حدود 2 تا 4 میلیون گوشی آیفون ایکس را راهی بازار خواهد کرد.

براساس گفته‌های چی کو، این رقم برای کل سال 2017 چیزی حدود 45 تا 50 میلیون عدد خواهد بود، اما حالا که شرکت اپل رسما گوشی آیفون X را معرفی و اعلام کرده است که این گوشی تا سومین روز از ماه نوامبر راهی بازار نخواهد شد، مینگ چی کو تغییراتی را در پیش بینی خود اعمال کرده است.

همان‌گونه که به احتمال زیاد در خبرها شنیده‌اید، پیش فروش گوشی آیفون ایکس از 27 اکتبر (5 آبان) آغاز خواهد شد و به این ترتیب، در واقع کمپانی اپل در سومین فصل سال 2017 هیچ گوشی آیفون ایکسی به فروش نخواهد رساند و این موضوع کاملا برخلاف پیش بینی فروش 2 تا 4 میلیونی است که پیش‌تر صورت گرفته بود.

این اتفاق سبب شد تا موسسه تحقیقاتی KGI پیش‌بینی خود مبنی بر فروش سالانه آیفون ایکس را تا 40 میلیون عدد کاهش دهد. همان‌گونه که در ابتدای خبر گفتیم، پیش‌بینی ماه گذشته از فروش سالانه این محصول چیزی بین 45 تا 50 میلیون گوشی بود.

در واقع موسسه تحقیقاتی KGI اطلاعات مربوط به عرضه و تقاضای گوشی‌های آیفون را حداقل تا نیمه اول سال 2018 منتشر نخواهند کرد. با پیش بینی خود شرکت اپل از درآمد 49 تا 52 میلیارد دلاری این شرکت در سه ماهه سال جاری (یعنی سه ماهه چهارم و پایانی سال 2017) این کمپانی امیدوار است تا فروش بسیار خوبی را با گوشی‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس تجربه کند.

در حالی که بسیاری از تحلیلگران بازار بورس وال استریت به دلیل وجود مدل ویژه (آیفون X)، انتظار یک پیش فروش نه چندان خوب برای گوشی‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را داشتند، اما خبرها حاکی از پیش فروش بسیار خوب این گوشی‌ها است؛ شاید یکی از دلایل این اتفاق، قیمت بالای مدل آیفون ایکس باشد.

این اتفاق ممکن است در فروش مدل آیفون ایکس نیز تاثیر داشته و موجب کاهش فروش این گوشی شود؛ اگر این اتفاق رقم بخورد، نشانه‌ای از شکست سیاست قیمت‌گذاری شرکت اپل خواهد بود. اما برای پیش بینی در مورد این مسائل بسیار زود است و آن‌گونه که از گذشته می‌توان برداشت کرد، به احتمال زیاد تمامی مدل‌های گوشی‌های جدید آیفون، با فروش خوبی مواجه خواهند شد.

نظر شما در مورد مدل‌های مختلف گوشی‌های امسال شرکت اپل چیست؟ آیا همه مدل‌ها می‌توانند فروش خوبی را نصیب خود کنند یا فروش بالای هر مدل باعث کاهش فروش مدل‌های دیگر خواهد شد؟

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر