;
coinex

حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت تا پایان سال جاری

حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت تا پایان سال جاری

معاون شرکت مخابرات ایران از تمهیدات مربوط به حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت تا پایان سال جاری خبر داد. وی ادامه داد که برای اعلام میزان کارکرد تلفن ثابت از تماس صوتی استفاده می شود.

برای پراخت قبض تلفن ثابت در این حالت از سرویس دایرکت دبیت استفاده می‌شود. این سرویس با کسب رضایت مشتری و به صورت مستقیم، بانک عامل قبض را پرداخت می‌کند.

تمهیدات مخابرات در حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت

داود زارعیان از تمهیداتی که شرکت مخابرات ایران تا پایان سال جاری برای حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت در نظر گرفته است سخن گفت و اعلام نمود که تاکنون چندین روش برای جایگزینی قبض کاغذی در نظر گرفته شده است که یکی از این روش‌ها، استفاده از سرویس دایرکت دبیت برای پرداخت قبوض است.

نحوه عملکرد سرویس دایرکت دبیت برای پرداخت قبوض

داوود زارعیان در مورد نحوه عملکرد این سرویس اعلام نمود که پرداخت قبض با توافق مشتری، بانک و مخابرات خواهد بود و بانک عامل از طرف مشتری به صورت مستقیم قبض را پرداخت می‌کند.

به گفته داود زارعیان مشوق‌هایی نیز از طرف مخابرات و همچنین بانک‌ها در نظر گرفته شده است تا مردم به سمت استفاده از این سرویس بروند و دیگر نیازی به توزیع قبض وجود ناشته باشد.

آغاز کار مخابرات و بانک‌ها

به گفته معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران طرح حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت با بانک پارسیان آغاز شده است و اگر سایر بانک‌ها هم مایل باشند، با آنها نیز عقد قرارداد صورت می‌گیرد.

در پایان زارعیان تاکید نمود که زمان برقراری تماس صوتی از طرف شرکت مخابرات با مشترکین برای اعلام قبض، قبل از ساعت 20 خواهد بود که مزاحمتی برای افراد وجود نداشته باشد.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر