;
coinex

گلکسی اس 8 با اندروید 8.0 اوریو در بنچمارک گیک بنچ رویت شد

سامسونگ گلکسی اس 8

سامسونگ گلکسی اس 8 در بنچمارک Geekbench همراه با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل گوگل یعنی اندروید 8.0 اوریو دیده شده است.

پس از این سامسونگ اوایل ماه جاری میلادی تایید کرد که توسعه‌ سیستم‌عامل جدید گوگل را برای پرچم‌داران خود آغاز کرده است، این اطلاعات تازه نشان می‌دهد که فاصله چندانی با ارائه‌ این آپدیت نداریم؛ البته مطمئنا بیش از یک یا دو هفته دیگر با عرضه‌ این به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای خانواده اس 8 فاصله داریم، اما مطمئنا اندروید 8.0 اوریو زودتر از آنچه انتظار داشتیم به دست کاربران این محصول سامسونگ خواهد رسید.

به علاوه، دستگاه‌های رده‌بالای دیگر سامسونگ نیز در ماه‌های آینده به‌روزرسانی اندروید 8.0 اوریو را دریافت خواهند کرد. محصولاتی از جمله: گلکسی نوت 8، گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی اس 7.

ناگفته نماند که گلکسی اس 8 در تست بنچمارک گیک‌بنچ با سیستم‌عامل اندروید 8.0 اوریو، در آزمون تک هسته‌ای امتیاز 2029 و در تست چند هسته‌ای امتیاز 6845 را به دست آورده و همچنین توجه داشته باشید که گلکسی اس 8 در این تست به چیپست پردازنده اگزینوس 8895 مجهز بوده است.

این پرچم‌دار سامسونگ که ماه آوریل رونمایی شده بود، اکنون چند ماهی است که در بازار حضور دارد. البته سامسونگ در کنار اس 8 برادر بزرگ آن یعنی گلکسی اس 8 پلاس را نیز روانه بازار کرد و همچنین پرچم‌دار مجهز به اس پن این شرکت، یعنی گلکسی نوت 8 نیز همین امروز در بسیاری از بازارها فروش خود را آغاز کرد.

به احتمال فراوان گلکسی اس 8 اولین پرچم‌دار این شرکت باشد که اندروید 8.0 اوریو را دریافت خواهد کرد و فراموش نکنید که سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول نیز در حال حاضر اندروید 7.0 نوقا است.

امتیازات کسب شده گلکس اس 8 با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو
تست Geekbench گلکسی اس 8 همراه با اندروید 8.0 اوریو

اندروید 8.0 اوریو امکانات تازه‌ای را به اکوسیستم اندروید خواهد افزود که احتمالا اکثر این امکانات در رابط کاربری اختصاصی سامسونگ نیز بکار گرفته خواهند شد. پس از اینکه اندروید 8.0 به دست شما برسد، شما می‌توانید از حالت تصویر در تصویر این سیستم‌عامل بهره برده و همچنین نگرانی شما بابت مصرف باتری توسط اپلیکیشن‌های پرمصرف کاهش خواهد یافت، زیرا این سیستم‌عامل برای جلوگیری از مصرف باتری توسط چنین برنامه‌هایی، بهینه شده است.

سامسونگ گلکسی اس 8 از یک نمایشگر بدون مرز و کم حاشیه 5.8 اینچی با رزولوشن QHD و پنل سوپرآمولد بهره می‌برد که در دو طرف خمیده شده است. به علاوه در کنار پردازنده قدرتمند اگزینوس 8895 و یا اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت حافظه رم نیز به اجرای عملیات پردازشی در این محصول کمک می‌کند و انرژی مورد نیاز تمامی این امکانات، توسط یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعت در این محصول تامین می‌شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر