;
coinex

پشتیبانی دو ماهه گوگل درایو از نسخه بک آپ در صورت عدم استفاده کاربر!

پشتیبانی دو ماهه گوگل درایو از نسخه بک آپ در صورت عدم استفاده کاربر!کمپانی گوگل اعلام کرد که در صورت استفاده نکردن کاربر از نسخه پشتیبان یا بک آپ ذخیره شده در گوگل درایو ، تنها دو ماه از آنها نگهداری می کند.

اگر گوشی اندرویدی شما در دست تعمیر است و یا اینکه تصمیم دارید سیستم عامل دیگری مثل آی او اس را امتحان کنید، پیشنهاد می کنیم حتما از اطلاعات موبایل خود یک نسخه بک آپ یا پشتیبان در حافظه داخلی کامپیوتر ایجاد کرده و یا اینکه حتما در بازه زمانی دو ماهه، اطلاعات خود را از گوگل درایو بازیابی کنید. در غیر اینصورت، گوگل آنها را حذف می کند.

این خبر به تازگی از طریق یک پست ردیت فاش شده است؛ برخی کاربران این برنامه کاربردی متوجه شدند کاربرانی که به مدت دو ماه از نسخه بک آپ خود استفاده نکرده اند، از پشتیبانی گوگل برخوردار نبوده و اطلاعات گوشی خود را از دست داده اند. صفحه پشتیبان گوگل در این باره گفته است زمانی که کاربران، اطلاعات خود را در حافظه کلود گوگل درایو ذخیره می کنند، به آنها هشدار داده می شود که این داده ها در یک بازه زمانی منقضی می شوند. اما اینطور که به نظر می رسد، کابران معتقدند که گوگل باید از روش دیگری برای اطلاع رسانی به آنها استفاده می کرده است.

در پست ردیت اینطور نوشته شده:

“هیچ هشداری از طرف گوگل وجود نداشت. آنها به همین سادگی داده های من را حذف کردند. ظاهرا یک تاریخ انقضا در زیر فایل بک آپ وجود داشت که اگر زودتر آن را چک می کردم، متوجه می شدم. اما هیچ نوتیفیکیشنی وجود نداشت، هیچ ایمیل و یا پیام هشداردهنده ای نبود. از همه مهمتر اینکه حافظه 100 گیگابایتی ذخیره سازی من در گوگل درایو نتوانست بک آپ من را نگهداری کند.”

این مساله نشان می دهد که حتی اگر برای خرید حافظه بیشتر، مبلغی را پرداخت کرده باشید نیز با دیگران فرقی نداشته و در نهایت، اگر تا پایان دو ماه از نسخه بک آپ خود استفاده نکنید، اطلاعات خود را برای همیشه از دست می دهید. هنوز مشخص نیست که دلیل گوگل برای اعمال این روش چیست؛ به هر حال باید این نکته را به خاطر بسپارید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر