;
coinex

به روز رسانی بزرگ اندروید 8 به زودی سراغ نوکیا 8 می‌رود

اندروید اوریو نوکیا 8به نظر می‌رسد نوکیا 8 به زودی آخرین به روزرسانی اندروید را دریافت خواهد کرد. همه چیز از خبری که نشریه گیک بنچ منتشر کرد شروع شد و حالا گوگل در حال آزمایش جدیدترین نسخه سیستم عامل خود روی پرچم‌دار نوکیاست.

اخباری که ابتدای هفته منتشر شد نشان از عملکرد نه چندان جالب اندروید 8 داشت اما حالا اخبار جدیدی از شرکت اچ ام دی (خانه تلفن‌های نوکیا) به گوش می‌رسد که جالب است. آقای سرویکاس، رئیس محصولات نوکیا در این رابطه توییتی منتشر کرد و گفت:

ما در حال آزمایش اندروید اریو روی نوکیا 8 هستیم و این سیستم عامل به خوبی روی تلفن کار می‌کند. هر زمان که عملکرد آن به بهترین نحو ممکن رسید، به روزرسانی را منتشر خواهیم کرد.

به جز این نکته مهم، طرفداران حالا به خاطر عکس‌های جدید اندروید روی نوکیا 8 بسیار ذوق زده هستند. تصویری که اطلاعات خاصی را فاش نمی‌کند اما یک مورد بسیار مهم دارد؛ حجم 1.3 گیگابایتی سیستم عامل جدید روی پرچم‌دار اچ ام دی!

تاریخ دقیقی برای عرضه اوریو مشخص نشده و سرویکاس فقط به گفتن «زمانی که همه چیز عالی پیش برود» بسنده کرده‌ است. نوکیا 8 تا قبل از پایان ماه جاری میلادی روانه بازار می‌شود و احتمالا باید تا اوایل اکتبر انتظار اندروید 8 را بکشیم.

البته نوکیا 8 تنها محصولی نیست که این به روزرسانی را دریافت خواهد کرد و سرویکاس به طور رسمی اعلام نمود که باقی تلفن‌های اندرویدی نوکیا نیز به زودی اریو را دریافت می‌کنند.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر