;
coinex

کرگ فدریگی: فیس آیدی آینده تکنولوژی بیومتریک خواهد بود

کرگ فدریگی: فیس آیدی آینده تکنولوژی بیومتریک خواهد بودکرگ فدریگی، مدیر بخش مهندسی نرم افزار کمپانی اپل در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که قابلیت فیس آیدی در آیفون ایکس، آینده تکنولوژی بیومتریک خواهد بود و با عرضه این گوشی هوشمند، تمامی تردیدها و نگرانی ها درباره این تکنولوژی برطرف خواهد شد.

فدریگی در این مصاحبه گفت که راه اندازی فیس آیدی به زمان معرفی تاچ آیدی (قابلیت اسکن اثرانگشت گوشی های آیفون) شباهت دارد. در حال حاضر، کاربران این گوشی های هوشمند نمی توانند زندگی خود را بدون تاچ آیدی تصور کنند. اما فدریگی معتقد است که به محض اینکه افراد از این قابلیت استفاده کنند، تمام تردیدهایشان از بین خواهد رفت.

“صادقانه بگویم که ما روزها را می شماریم تا دستان کاربران به این قابلیت برسد. من دقیقا به تاچ آیدی فکر می کنم؛ در آن زمان مردم تصور می کردند که اپل چیزی را طراحی کرده که اصلا کار نمی کند و باور نداشتند که روزی از آن استفاده کنند.

اما حالا همه نگران هستند که مبادا این قابلیت از گوشی هایشان حذف شود. همین روند با فیس آیدی نیز تکرار شده است.”

فدریگی همچنین توضیحاتی را درباره آینده تکنولوژی بیومتریک بیان کرده و گفت که فیس آیدی حقیقتا مسیر رو به جلو است؛ اما تنظیماتی وجود دارد که ترکیب تکنولوژی های تشخیص هویت بیومتریک می تواند در آنها استفاده شود.

“من فکر می کنم که چیزی درباره محصولی که استفاده می کنید وجود دارد؛ محصولی که به توجه شما نیاز داشته و شما را شناسایی می کند. این همان روشی است که ما به عنوان انسان عمل می کنیم؛ ما همدیگر را شناسایی می کنیم. ما به خوبی سیم پیچی شده ایم تا این سطح از تعامل را به اجرا بگذاریم. ما کاملا نسبت به این تکنولوژی و مسیر پیش رو امیدواریم.”

.

منبع: 9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر