;
coinex

نوکیا 2 و نوکیا 9 بغل به بغل در یک رندر منتشر شده خودنمایی کردند

نوکیا 2 و نوکیا 9 بغل به بغل در یک رندر منتشر شده خودنمایی کردند
به تازگی تصویری از نوکیا 2 و نوکیا 9 به شکل رندر منتشر شده که این دو دستگاه را در کنار یکدیگر به نمایش گذاشته است. رندر این دو دستگاه از چین به بیرون درز کرده است.

در این تصویر نوکیا 2 به طور قابل توجهی کوچکتر از نوکیا 9 دیده می‌شود، البته بر اساس این تصویر و اگر بتوان به آن اعتماد کرد. گوشی نوکیا 2 در پنل پشتی خود به یک دوربین تک سنسور مجهز بوده که فلاش LED در زیر آن جای گرفته است.

اما از سوی دیگر پنل پشتی گوشی نوکیا 9 با یک دوربین دوگانه خودنمایی می‌کند و این موضوع حاکی از سطح بالا بودن این دستگاه است. یک سنسور اثر انگشت در زیر ماژول دوربین دوگانه دیده شده و فلاش LED در سمت راست آن قرار گرفته است.

برند نوکیا در پنل پشتی هر دو دستگاه حک شده و در قسمت پایین نوکیا 2 برش کوچکی دیده می‌شود که احتمالا اسپیکر این گوشی خواهد بود. به نظر می‌رسد که نوکیا 2 دارای یک پنل پشتی تخت است، در حالی که کناره‌های نوکیا 9 انحنای زیبایی دارد که به خوبی در این رندر قابل تشخیص است. شرکت نوکیا مدل نوکیا 9 خود را برای بخش پرچمداران بازار آماده کرده است.

در هر دو دستگاه، کلیدهای تنظیم حجم صدا و دکمه پاور/ قفل در سمت راست قرار گرفته در حالی که به احتمال بسیار زیاد، سینی سیم کارت در سمت چپ آنها جاسازی شده است. خبرهای زیادی مربوط به نوکیا 2 در فضای مجازی منتشر شده است و رندر ارائه شده از این گوشی اندرویدی نیز با جزئیات منتشر شده تطابق دارد، البته به جز یک مورد؛ پنل پشتی تخت آن که گفته می‌شد با انحنایی در کناره‌ها طراحی شده است.

در حال حاضر و با توجه به شایعات منتشر شده درباره مشخصات نوکیا 2 و نوکیا 9 می‌توان گفت که نوکیا 2 یک گوشی پایین رده است، در حالی که نوکیا 9 به عنوان یک گوشی پرچمدار در کنار نوکیا 8 قرار خواهد گرفت.

گفته می‌شود که نوکیا 2 دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) است، 1 گیگابایت حافظه رم دارد و اسنپدراگون 220 مغز پردازشی آن را تشکیل می‌دهد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی قرار گرفته و در جلو نیز برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

از سوی دیگر در لیست مشخصات نوکیا 9 به عنوان یک گوشی هوشمند بالارده، یک چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 دیده می‌شود که با پشتیبانی از 6 گیگابایت حافظه رم، قدرتنمایی خواهد کرد. جزئیات درباره مشخصات نوکیا 9 زیاد منتشر نشده و به همین دلیل فعلا خبرهای مربوط به این دستگاه را در حد و اندازه یک شایعه‌ در نظر بگیرید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر