;
coinex

ادعای تحلیلگران: اپل نمی تواند پاسخگوی تقاضا برای خرید آیفون ایکس باشد

ادعای تحلیلگران: اپل نمی تواند پاسخگوی تقاضا برای خرید آیفون ایکس باشدتحلیلگران حوزه گوشی های هوشمند مدعی هستند که کمپانی اپل نمی تواند تقاضای بالا برای خرید آیفون ایکس را تامین کند.

پیش فروش گوشی آیفون 8 اپل در حال حاضر آغاز شده و انتظار می رود که برخی از بازارها، با تاخیر این محصول را در اختیار خریداران قرار دهند. بنابراین، حال که این تاخیر برای گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس پیش بینی می شود، می توان انتظار داشت که اپل نتواند پاسخگوی تقاضای خرید آیفون ایکس تا پایان امسال باشد.

مینگ چی کو، تحلیلگر KGI Securities پیش بینی کرده است که 40 میلیون گوشی آیفون ایکس تا پایان امسال به فروش خواهد رسید؛ اما همچنان افرادی وجود دارند که قصد خرید آیفون ایکس اپل را داشته باشند. بنابراین، فروش این گوشی هوشمند به سال آینده موکول می شود که احتمالا تعداد آن به 90 میلیون واحد می رسد. اپل احتمالا در نیمه اول سال 2018 می تواند پاسخگوی این میزان از تقاضا باشد.

نمایشگرهای اولد، دلیل تاخیری هستند که به وجود خواهد آمد؛ هرچند که تنظیمات دوربین هوشمند اسکن سه بعدی چهره نیز بی تاثیر نیست.

علاقه مندان به پیش خرید آیفون ایکس می توانند از 5 آبان (27 اکتبر) اقدام کنند؛ عرضه نهایی از 6 آذر (3 نوامبر) آغاز می شود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر