;
coinex

عرضه جهانی گلکسی نوت 8 از ماه آینده در 150 کشور جهان

عرضه جهانی گلکسی نوت 8 از ماه آینده در 150 کشور جهان
سامسونگ از هفته گذشته عرضه جهانی گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) را در برخی از کشورهای جهان آغاز کرد. در ادامه روند عرضه بین المللی گلکسی نوت 8 سامسونگ، این دستگاه از ماه آینده در برخی دیگر از بازارهای جهان رخ نشان خواهد داد.

سامسونگ می‌گوید که عرضه جهانی گلکسی نوت 8 در ماه آینده ادامه خواهد یافت و این کمپانی قصد دارد تا دسترسی مشتریان به پرچمدار جدید سری گلکسی نوت خود را به 150 کشور دیگر گسترش دهد. غول تکنولوژی کره، به طور رسمی در اواخر این هفته، عرضه گلکسی نوت 8 خود را در 20 کشور دیگر آغاز خواهد کرد.

فروش گلکسی نوت 8 از امروز در کره جنوبی آغاز خواهد شد. امروز برای کاربران کره‌ای روز هیجان انگیزی خواهد بود و از فردا نیز دوست‌داران نوت 8 در کشورهای هند، استرالیا، روسیه و تایلند می‌توانند این دستگاه را در اختیار داشته باشند.

سامسونگ برای معرفی فبلت پرچمدار جدید گلکسی نوت 8 خود برنامه‌های مختلفی دارد. این شرکت کره‌ای قصد دارد تا در هفته آینده با افتتاح یک گلکسی استودیو (Galaxy Studio) در ملبورن استرالیا برای مشتریان اسپانیایی خود این امکان را فراهم کند تا از نزدیک با محصولات این شرکت و مخصوصا گوشی گلکسی نوت 8 این کمپانی آشنا شده و بتوانند ویژگی‌ها و خصوصیات آن را از نزدیک لمس کنند.

در هر صورت سامسونگ عرضه جهانی گلکسی نوت 8 را در 150 کشور جهان تایید کرده است، اما تاریخ پیش فروش و عرضه آن در بازارهای مناطق مختلف جهان، متفاوت خواهد بود. اگر در کشور خود با مشکلاتی درباره عرضه و فروش گلکسی نوت 8 مواجه شدید می‌توانید با نمایندگی‌های سامسونگ تماس بگیرید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر