;
coinex

گوشی وان پلاس 5 به زودی در یک مدل تولید محدود به نام کالکشن عرضه می‌شود

گوشی وان پلاس 5 به زودی در یک مدل تولید محدود به نام د کالکشن عرضه می‌شود!

وان پلاس 5 (OnePlus 5) یک گوشی زیبا و پرچمدار است؛ این محصول در حدود 4 ماه پیش عرضه شد و حال قرار است که یک نمونه زیباتر از آن در اختیار کاربران قرار گیرد.

سبک طراحی گوشی‌های هوشمند فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است تا به آنچه که امروز ما می بینیم، تبدیل شود با وجود این هنوز هم محصولاتی در بازار عرضه می‌شوند که طراحی چندان چشمگیری ندارد؛ به همین دلیل کاربران با استفاده از تجهیزاتی مثل کاورهای موجود در بازار سعی می‌کنند که ظاهر زیباتری از گوشی‌های خود بسازند.

این امر باعث شده است که وان پلاس تصمیم بگیرد که جدیدترین گوشی پرچمدارش را با یک طراحی جدید و زیباتر در تعدادی محدود با پسوند کالکشن (Callection) عرضه کند.

وان پلاس 5 کالکشن به تازگی توسط سازنده چینی رونمایی شده است. این گوشی هوشمند آثاری از هنر ژان چارلز دو کستل باژاک (Jean-Charles de Castelbajac)، طراح لباس مشهور مراکشی، را بر روی خود دارد. از نظر ظاهری می‌توان گفت که وان پلاس 5 کالکشن در مقایسه با یک وان پلاس 5 معمولی به واسطه طراحی هنرمندانه‌ای که در تزئین کاور آن مورد استفاده قرار گرفته، زیباتر شده است.

این زیبایی مخصوصا در کاور گوشی که لغاتی با خط شکسته بر روی آن نوشته شده و همچنین به واسطه استفاده از رنگ‌های آبی، زرد و قرمز برای تزئین کلیدهای پاور و تنظیم صدا، به وضوح خودنمایی می‌کند. کستل باژاک در رابطه با این طراحی می گوید: “من همیشه دوست دارم آینده را در نظر داشته باشم. برای تغییر دادن دنیا همیشه باید خلاق باشید و با افرادی کار کنید که جلوتر از زمان خود هستند.”

متاسفانه وان پلاس 5 کالکشن تنها در اروپا عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند زیبا قرار است که در رویداد مد لباس کولت (Colette) که در تاریخ 31 شهریور (22 سپتامبر) در شهر پاریس برگزار می‌شود، رونمایی شود. وان پلاس 5 Callection با قیمتی معادل 659.01 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

مشخصات گوشی وان پلاس 5

نمایشگر 5.5 اینچی 1920 در 1080 پیکسلی AMOLED دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز به دیافراگم F1.7 و توانایی پشتیبانی پایدارسازی تصویر باتری 3300 mAH رم 6 گیگابایتی و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835
قیمت 479 دلار (در سایت آمازون) وزن 153 گرم حافظه داخلی 64 , 128 گیگابایتی

عرضه شده در تاریخ 30 خرداد 96 (20 ژوئن 2017)

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر