;
coinex

مایکروسافت پیش فروش نسخه استاندارد ایکس باکس وان ایکس را آغاز کرد

مایکروسافت پیش فروش نسخه استاندارد ایکس باکس وان ایکس را آغاز کردمایکروسافت ایکس باکس وان ایکس در حال حاضر برای پیش خرید آماده است. این کنسول بازی به عنوان قدرتمندترین کنسول حال حاضر معرفی شده و از تاریخ 16 آبان (7 نوامبر) رسما عرضه می شود.

کمپانی مایکروسافت پیش فروش نسخه ویژه پروجکت اسکورپیو (Project Scorpio) را ماه گذشته آغاز کرد که با استقبال روبرو شد. مایکروسافت اعلام کرد که پیش فروش این نسخه، سریع ترین فروش کنسول های ایکس باکس تا به حال بوده است. نسخه معمولی کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس نیز با همان مشخصات سخت افزاری همراه است و با قیمت 499.99 دلار معادل 449.99 یورو، از طریق مایکروسافت استور Microsoft Store، فروشگاه ها محلی و Microsoft.com به فروش می رسد.

ایکس باکس وان ایکس نیز از همان بازی هایی پشتیبانی می کند که برای کنسول ارزانتر ایکس باکس وان اس نیز طراحی شده اند. بسیاری از آنها بهینه سازی و تقویت شده اند که از میان آنها می توان به رزولوشن 4 کی و اجرای 60 فریم در ثانیه اشاره کرد. مایکروسافت اعلام کرد که بیش از 130 بازی مختلف برای کنسول ایکس باکس وان ایکس بهینه سازی و تقویت شده است؛ بازی های محبوب Far Cry 5، L.A. Noire و Okami HD از جمله آنها هستند. این تعداد از بازی ها به مرور زمان، با رشد ایکس باکس وان ایکس و شناخت بیشتر طراحان بازی، افزایش خواهد یافت.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر