;
coinex

گوشی گیمینگ ریزر تا پایان سال 2017 میلادی وارد بازار می‌شود!

گوشی گیمینگ ریزر تا پایان سال 2017 میلادی وارد بازار می‌شود!گوشی گیمینگ ریزر محصولی است که سازنده آمریکایی می‌خواهد آن را برای گیمرها ارائه کند؛ در این نوشتار به ارائه جزییاتی در رابطه با این محصول پرداخته‌ایم.

ریزر (Razer) یک شرکت آمریکایی – سنگاپوری است که در زمینه ساخت سخت افزارهای الکترونیکی و مخصوصا سخت افزارهای مخصوص انجام بازای‌های رایانه‌ای تخصص دارد. این شرکت توسط شخصی به نام مین لیانگ تان (Min-Liang Tan) هدایت می‌شود؛ وی اخیرا در یک مصاحبه با خبرگزاری سی ان بی سی (CNBC) گفته است که ریزر به زودی یک گوشی گیمینگ را وارد بازار می‌کند.

عرضه گوشی گیمینگ ریزر در بازار بسیاری از طرفداران این برند را هیجان زده کرده است زیرا این افراد می‌خواهند بدانند که محصول جدید شرکت محبوبشان چه قابلیت‌هایی دارد اگرچه که ریزر در مطالبی که امروز در رابطه با تایید این محصول جدید منتشر کرد، هیچ اسمی از یک گوشی هوشمند نبرد. اولین شایعه‌های مرتبط با ارائه گوشی گیمینگ ریزر از سال پیش که سازنده آمریکایی شرکت نکست بیت (Nextbit) را خریداری کرد، منتشر شدند اما این شایعه‌ها پس از مدت کوتاهی کم رنگ شدند تا این که یک منبع خبری در ماه ژوئیه (10 تیر تا 9 مرداد) اعلام کرد که ریزر پروسه ساخت یک گوشی هوشمند را برای طرفداران بازی های رایانه‌ای شروع کرده است.

عدم استفاده از عبارت “گوشی هوشمند” در مطالبی که امروز منتشر شد، می‌تواند بیانگر این امر باشد که شاید سازنده آمریکایی اصلا قصد ارائه یک گوشی هوشمند را ندارد و تنها می‌خواهد یک تبلت را با قابلیت‌های اجرای بازی‌های رایانه‌ای در اختیار کاربران بگذارد اگرچه که باید در نظر داشت که ریزر هشت ماه پیش اعلام کرده بود که می‌خواهد با شرکت ژاپنی 3 گروپ (3 Group) در زمینه ارائه محصولات جدیدی مثل گوشی‌های هوشمند و خدمات مرتبط با این تجهیزات برای طرفداران بازی‌های رایانه‌ای همکاری کند؛ با توجه به این امر می‌توان انتظار داشت که گوشی گیمینگ ریزر یک گوشی هوشمند باشد.

ریزر اخیرا به طور رسمی جزییاتی را در مورد ورود خود به دنیای ساخت گجت‌های همراه از طریق عرضه یک گوشی منتشر کرده با وجود این هنوز هیچ مطلبی را در رابطه با قیمت و زمان عرضه این محصول جدید ارائه نکرده است. بسیاری از محصولات این سازنده در سر تا سر جهان عرضه می‌شوند اما محصولاتی هم وجود دارند که این برند تنها در بعضی از کشورها آن‌ها را ارائه کرده است.

جزییات مرتبط با ویژگی‌ها، سیستم عامل و مشخصات فنی گوشی گیمینگ ریزر هم از جمله مطالبی به شمار می‌آیند که طرفداران این برند نسبت به آن‌ها کنجکاو هستند. اگر ریزر واقعا بخواهد تا پایان سال جاری محصول جدیدش را ارائه کند، می‌توان انتظار داشت که در این سه ماه باقیمانده مطالب بیشتری از طرف این شرکت و سایر منابع خبری در رابطه با این گوشی اسرارآمیز منتشر شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر