;
coinex

لپ تاپ لنوو رترو تینک پد در تصاویر جدیدی خودنمایی کرد

لپ تاپ لنوو رترو تینک پد در تصاویر جدیدی خودنمایی کردبه تازگی تصاویر و مشخصات لپ تاپ لنوو رترو تینک پد در فضای آنلاین منتشر شد. این کمپانی در ماه ژوئن گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد با راه اندازی یک مدل تینک پد، 25 سالگی این برند را جشن بگیرد.

کمپانی لنوو در آن زمان هیچ اطلاعات بیشتری را در این زمینه فاش نکرد؛ اما به تازگی مجموعه ای از تصاویر و مشخصات لپ تاپ لنوو رترو تینک پد به بیرون درز کرده اند.

نسخه ویژه 25 سالگی این لپ تاپ بر مبنای لنوو تینک پد T470 ساخته می شود. بسیاری از قسمت های کلیدی این دو لپ تاپ یکسان هشتند؛ بنابراین با همان پورت ها، وزن و ابعاد طراحی خواهد شد.

لپ تاپ رترو تینک پد از صفحه نمایش لمسی 14 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل برخوردار می شود که در نسبت ابعاد 16:9 ساخته شده است. تامین قدرت این لپ تاپ را پردازنده اینتل Core i7-7500U، رم 16 گیگابایتی، حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی و پردازنده گرافیکی انویدیا جی فورس 940MX به عهده دارند.

تفاوت اصلی در دو لپ تاپ نامبرده، در کیبورد قدیمی هفت ردیفه ای نهفته است که کلید اینتر آبی رنگی دارد؛ صفحه کلید غیر چسبنده با نور پس زمینه، جایگاه استراحت دست لاستیکی و دکمه های موس ترک پوینت از دیگر تفاوت ها به شمار می روند.

تفاوت اصلی در دو لپ تاپ نامبرده، در کیبورد قدیمی هفت ردیفه ای نهفته است که کلید اینتر آبی رنگی دارد لپ تاپ رترو تینک پد از صفحه نمایش لمسی 14 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل برخوردار می شود

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر