;
coinex

لپ تاپ ایسوس کروم بوک فلیپ جدید در آمریکا راه اندازی شد

لپ تاپ ایسوس کروم بوک فلیپ جدید در آمریکا راه اندازی شدکمپانی ایسوس پس از انتشار تصاویر و جزئیات مختلف درباره این لپ تاپ، بالاخره از لپ تاپ ایسوس کروم بوک فلیپ رونمایی کرده و آن را در آمریکا راه اندازی کرد.

این لپ تاپ نیز به لیست تمام کروم بوک ها با صفحه نمایش لمسی و تبدیل شدنی اضافه می شود که در حال حاضر به فروش می رسند. لپ تاپ ایسوس کروم بوک فلیپ سی 101 کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد و با بدنه تمام فلزی همراه است.

از کلمه “فلیپ” در نام این لپ تاپ مشخص است که این یک دستگاه هیبریدی بوده و صفحه نمایش آن از کیبورد جدا می شود تا کاربری مشابه تبلت را ارائه دهد.

لپ تاپ ایسوس کروم بوک فلیپ از نمایشگر لمسی 10.1 اینچی با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل برخوردار است. یک پردازنده OP1 (Arm Rockchip 3399) و رم 4 گیگابایتی برای این موبایل در نظر گرفته شده که همراه با حافظه 16 گیگابایتی، قدرت آن را تامین می کنند.

از قابلیت های اتصال این لپ تاپ می توان به بلوتوث 4.0، وای فای، دو پورت یو اس بی نوع سی، یک پورت یو اس بی 2.0، یک جایگاه نصب میکرواس دی کارت و جک هدفون استاندارد 3.5 میلی متری اشاره کرد. باتری لپ تاپ جدید ایسوس با یک بار شارژ کامل می تواند 9 ساعت دوام داشته باشد.

لپ تاپ ایسوس کروم بوک فلیپ سی 101 از اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی می کند؛ یعنی کاربران می توانند با کروم بوک خود از اپلیکیشن های اندرویدی استفاده کنند که می توانند دنیای متنوعی از عملکردها را برای لپ تاپ به همراه داشته باشد.

نگرانی هایی در زمینه رابط کاربری اپلیکیشن ها در لپ تاپ های کروم بوک وجود دارد که احتمالا در آینده ای نزدیک برطرف خواهد شد.

این دستگاه در حال حاضر با قیمت 299 دلار از طریق وب سایت ایسوس در دسترس قرار دارد.

لپ تاپ ایسوس کروم بوک فلیپ سی 101 از اپلیکیشن های اندرویدی پشتیبانی می کند؛

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر